اخبار داغ

خانواده شهید حادثه تروریستی زاهدان:

مسئولین ناکارآمدی که قدردان مردم نیستند رسوا می‌شوند/شهادت بزرگترین آرزوی هر ولایت مدار است

مسئولین ناکارآمدی که قدردان مردم نیستند رسوا می‌شوند/شهادت بزرگترین آرزوی هر ولایت مدار است
برادر شهید بروجی با اشاره به سنگ تمام ملت در راهپیمایی 22بهمن گفت: مسئولین ناکارآمدی که قدر این مردم عزیز را ندانسته و راهکاری برای مشکلات اقتصادی ندارند بدانند اگر در حق این مردم کوتاهی کنند و قدردان آنها نباشند رسوا می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه بود که خبری مبنی بر یک حادثه تروریستی در زاهدان منتشر شد، خبری که در آن اعلام شد تعدادی از پاسداران این وطن به شهادت رسیده اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

 اتوبوس حامل فرزندان پاسداران غیور این سرزمین که پس از اتمام ماموریت مرزبانی توسط خودروی انتحاری تروریستی مورد حمله قرار گرفت و در این حادثه 27 تن از پاسداران به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر مجروح شدند.

,

 

,

شهید عبدالرضا بروجی از شهر چمن سلطان الیگودرز یکی از این شهدای عزیز بود که مراسم بدرقه آن با حضور بی شماری در شهرهای مختلف استان اصفهان و لرستان برگزار شد و صبح امروز در شهرستان بروجرد  که خانواده وی ساکن هستند به خاک سپرده شد.

,

 

,

غلامرضا بروجی برادر شهید بروجی در گفت وگو با سفیرافلاک گفت: خدا را شاکرم که خانواده ما نیز اسمشان در خانواده شهدا ثبت شد و چنین نعمتی نیز نصیب ما شد.

, سفیرافلاک,

 

,

وی ادامه داد: مردم شهر چمن سلطان الیگودرز گله مند هستند که چرا این شهید در این خطه به خاک سپرده نشد ما همه افتخار می کنیم که زادگاهمان شهر چمن سلطان الیگودرز است و  بچه بسیجی های این شهر هستیم اما فرزندان وهمسر این شهید بزرگوار در شهرستان بروجرد ساکن هستند و باید کنار پدر بزرگوارشون باشند بنابراین این پیکر برای مراسم تشییع وخاکسپاری به این شهر منتقل شد.

,

 

,

بروجی اضافه کرد: به تروریست ها وجنایتکاران اعلام می کنم بردرم باشهادتش از بهارستان اصفهان تا شهر چمن سلطان الیگودرز و از این شهر تا بروجرد برای ما افتخار خلق کرد و لحظه لحظه عزت آفریده است ودر طول مسیر بسیاری از شهرها به استقبال این شهید آمدند و حضور آن را در شهر مایه برکت وعزت خود می دانستند.

,

 

,

وی در افزود: آنهایی که زیر سلطه آمریکا وشجره خبیثه آل سعود بدانند که شهادت بزرگترین آرزوی هر ولایت مداری است من نیز از این شهید و برادر عزیز خواستم تا افتخار شهادت را نصیب ما  کند وهمانطور که همسرشان تاکید داشتند این کمترین هدیه از سوی ما به ساحت مقدس صاحب الزمان(عج) است.

,

 

,

این برادر شهید بیان کرد: قطعا خداوند گلچین است وبهترین بندگانش را به درجه رفیع شهادت نائل می کند و طبق سخن آقا شهدا از آخر مجلس گلچین می شوند.

,

 

,

 بروجی به مهمترین پیام شهید و خانواده شهدا به مسئولین اشاره کرد و گفت : 22 بهمن ملت سنگ تمام گذاشتند مردم عزیزی که  از لحاظ معیشتی گرفتار هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی پای ارزش ها و آرمان ها انقلاب ایستاده اند مسئولینی که ناکارآمد هستند وقدر این مردم عزیز را ندانسته و عرضه و راهکاری برای مشکلات اقتصادی ندارند بدانند اگر در حق این مردم کوتاهی کنند و قدردان آنها نباشند رسوا می شوند.

,

 

,

دیگر برادرشهید در گفت وگو با سفیرافلاک گفت: عبدالرضا فرزند پنجم خانواده بود و آخرین فرزند از ویژگی شهید شجاعت بود که همیشه آماده دفاع از آب وخاک بود و همیشه زاهدان را برای محل خمت خود انتخاب می کرد.

, سفیرافلاک,

 

,

 وی ادامه داد: شهید بروجی ولایتی وعاشق رهبر انقلاب بود و از این شهید بزرگوار دو دختر یکی ده ساله و دیگری سه ساله به یادگار مانده است.

,

 

,

 این برادر شهید در پیامی به تروریست ها افزود: شهادت افتخار بزرگ است که قسمت خانواده ما شد و ما نیز مانند برادرمان از انقلاب و ولایت دفاع می کنیم و تروریست ها بدانند که هر کدام از ما چهار برادر با افتخار حاضر هستیم جان خود را تقدیم انقلاب و وطن کنیم و بجای این شهید عزیز با دشمنان مبارزه کنیم.

,

 

,

 وی بیان کرد: همچنین مهمترین پیام  این شهید به جوانان ولایت مداری ودفاع از آرمانهای انقلاب است و از همه مردم شهید پرور استانهای اصفهان و لرستان قدر دانیم و مسئولین باید در خدمت رسانی بیشتر به نظام و ولایت تلاش بیشتری کنند.  

,

   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه