اخبار داغ

بررسی نشست ورشو در گفت و گوی دانا با عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

نشست ورشو هیچ موفقیتی برای آمریکایی ها نداشت/ کلوخ انداز را پاداش، سنگ است/ آمریکایی ها عصبانی شده اند

نشست ورشو هیچ موفقیتی برای آمریکایی ها نداشت/ کلوخ انداز را پاداش، سنگ است/ آمریکایی ها عصبانی شده اند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست ضد ایرانی ورشو گفت: خوشبختانه نشست ورشو هیچ موفقیتی را برای آمریکایی ها بدنبال نداشت که در حقیقت این نشست یک اقدام با یک سری مطالب تکراری بود.
[

مجتبی ذالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست ورشو به میزبانی لهستان به شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: خوشبختانه نشست ورشو هیچ موفقیتی را برای آمریکایی ها بدنبال نداشت که در حقیقت این نشست یک اقدام با یک سری مطالب تکراری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه به توقع آمریکایی ها برای استقبال از نشست ورشو اشاره کرد و بیان داشت: از این نشست نه آن استقبالی که آمریکایی ها توقع داشتن اتفاق افتاد و نه توانستند اهدافی که دنبال می کردند را محقق کنند.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: پایان این نشست یک شکست فضاحت بار برای آمریکایی ها و همپیمانانش در منطقه بود و الحمدلله اهداف دشمنان جمهوری اسلامی محقق نشد.

,

 

,

ذالنوری در پاسخ به این سوال که "واکنش ایران با کشورهای عربی حاضر در نشست ورشو چه خواهد بود و چه سیاستی را دنبال خواهد کرد؟" گفت: از قدیم گفتند «کلوخ انداز را پاداش سنگ است» و جواب «های هو» است.

,

 

,

وی ادامه داد: قطعاً جمهوری اسلامی روابطش را با هر دولتی بر اساس احترام و منافع متقابل تنظیم می کند، به عبارت دیگر اگر آن ها از در دشمنی و خصومت ورود کنند به ضرر خود آن ها خواهد بود، زیرا جمهوری اسلامی عامل وحدت، ثبات و امنیت در منطقه است.

,

 

,

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: ایجاد نا امنی و دشمنی به ضرر خود دشمنان خواهد بود و با توجه به اینکه دُم بعضی از سلاطین منطقه و حکام عرب با دُم سردمداران نظام سلطه گره خورده است این مسئله برای ملت های آن ها آشکارتر می شود و هر گونه مقابله با جمهوری اسلامی به ضرر خود آن ها تمام خواهد شد.

,

 

,

مجتبی ذالنوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "همزمانی حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان با نشست ورشو چه پیامی دارد؟" گفت: به قطع یقین شکست ورشو و همچنین پیروزی ملت جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن، آمریکایی ها را عصبانی کرده است و به طور طبیعی آن ها باید دست به یک حرکتی می زدند و این حرکت آن ها برای جبران شکستشان در ورشو بود و برای کم کردن اثر حماسه مردم در 22 بهمن با حمایت از گروهک های تروریستی دست به این اقدام زدند.

,

 

,

وی در پایان گفت: آمریکایی ها باز هم مثل همیشه اشتباه می کنند؛ انزجار ملت ایران با این اقدام نسبت به آن ها افزایش پیدا می کند و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بیشتر بر ملا شد و یقیناً عزم ملت ایران برای آینده را  با چنین اقداماتی جزم تر می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه