اخبار داغ

واکنش کاربران توییتر به بیانیه گام دوم انقلاب؛

حرکت به سمت قله‌های پیش‌رو در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی / لبیک جوانان انقلابی به بیانیه رهبرمعظم انقلاب + تصاویر

حرکت به سمت قله‌های پیش‌رو در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی / لبیک جوانان انقلابی به بیانیه رهبرمعظم انقلاب + تصاویر
پس از انتشار این بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی در شبکه های اجتماعی در لبیک به این پیام مهم و راهبردی با هشتگ #گام_دوم_انقلاب به استقبال این پیام رفتند و جزو ترندهای توییترفارسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و مسیری که باید طی شود پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیام رهبر انقلاب موسوم به «گام دوم»، همان برنامه مسیریاب است که برای حرکت چهل سال آینده کشور، نوشته نه، بلکه هوشمندانه، با دقت و جزئیات فراوان طراحی شده است و بطور ویژه‌ای جوانان را مورد خطاب قرار می‌دهد.

این فراخوان نشانگر عمق باور و اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان است. در حالی که عده‌ای تحت تأثیر القائات دشمن و محاسبات و تحلیل‌های اشتباه خود، نسل جوان را تهدید و مشکل ارزیابی می‌کنند، از نگاه رهبر انقلاب، این نسل پرانگیزه و پرتوان است که می‌تواند و باید مشکلات را حل کرده و گام دوم انقلاب را با صلابتی بیش از گذشته به پیش بردارد.

پس از انتشار این بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی در شبکه های اجتماعی در لبیک به این پیام مهم و راهبردی با هشتگ #گام_دوم_انقلاب به استقبال این پیام رفتند و جزو ترندهای توییترفارسی شد:

,
,
,
,
,

, ,

واکنش برخی کاربران توییترفارسی را در ادامه می خوانید:

,

, , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه