اخبار داغ

بن سلمان وارد اسلام آباد شد

بن سلمان وارد اسلام آباد شد
'محمدبن سلمان' ولیعهد سعودی شامگاه یکشنبه برای انجام سفر دو روزه رسمی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه های دولتی پاکستان، 'عمران خان' نخست وزیر و ژنرال 'قمر جاوید باجوا' فرمانده ارتش پاکستان در فرودگاه نظامی نورخان از بن سلمان و هیات همراه وی استقبال کردند.
همزمان با ورود شاهزاده سعودی به پاکستان، بی سابقه ترین تدابیر امنیتی در پایتخت کشور میزبان اتخاذ شده است. دولت پاکستان فردا دوشنبه را در شهرهای اسلام آباد و راولپندی تعطیل عمومی اعلام کرده است.
پیش از ورود بن سلمان، عادل الجبیر وزیر مشاور سعودی در امور خارجه وارد اسلام آباد شده بود.
تیم بزرگی از نیروهای ویژه حفاظت بن سلمان از چند روز پیش وارد پاکستان شده بودند تا جوانب امنیتی این سفر را بررسی کنند.
قرار است ولیعهد عربستان در طول این سفر دو روزه، برخلاف مقام های سایر کشورها، در کاخ نخست وزیری پاکستان اقامت داشته باشد.
هفته گذشته تجمعاتی از سوی فعالان سیاسی پاکستان در شهرهای اسلام آباد و راولپندی در اعتراض به سفر ولیعهد سعودی و محکومیت سیاست های آل سعود علیه ملت های مظلوم منطقه از جمله تجاوز به یمن برگزار شد.
براساس برنامه های اعلام شده، بن سلمان فردا دوشنبه پس از دیدار با رییس جمهوری پاکستان، اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی ترک می کند.
این اولین سفر محمدبن سلمان در مقام ولیعهد عربستان به پاکستان محسوب می شود، وی پیش از این به عنوان وزیر دفاع سعودی چند بار به پاکستان سفر کرده بود.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه