اخبار داغ

یکی از فعالین سیاسی کُردستانی مطرح کرد؛

«گام دوم انقلاب» جوانان میراث دار و صاحبان انقلاب اسلامی هستند

«گام دوم انقلاب» جوانان میراث دار و صاحبان انقلاب اسلامی هستند
فعال سیاسی کُردستانی گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب در برهه ای از زمان انجام می گیرد که همگان بر این باورند، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اندازی پیروزی انقلاب اهمیت دارد چون دشمن مدعی بود که اجازه برگزاری چهلمین جشن انقلاب را به مردم نخواهد داد و علاوه بر این بعد از پا نهادن به دهه پنجاهم انقلاب اسلامی ، رهبری معظم سندی مهم و راهبری را برای ادامه راه انقلاب در 40 سال آینده ارئه می نمایند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زاهد صالحی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، خاطرنشان کرد : دشمنان در پی این بودند که انقلاب اسلامی 40سالگی خود را جشن نگیرد ولی برخلاف تصورات آنها   رهبر انقلاب راهبردها و  نقشه راه  40سال آینده را ترسیم می‌کنند با مطالعه این بیانیه متوجه خواهیم شد که  دیدگاه رهبری به سوی توده‌های مردم به‌ویژه جوانان بود چون بدون شک وام دارم و صاحبان آینده انقلاب جوانان با اخلاص و غیور این مرز و بوم هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی، ,

 

,

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب های زیادی در دنیا رخ داده است که هیچ کدام د برابر فشارها و مشکلات دوام نیاوردند ولی انقلاب ما در رسیدن به چهل سالگی خود از اهمیت بالایی برخوردار است،  انقلابی که نه شرقی و نه غربی بود تمام قدرتهای نظام سلطه علیه ما بودند و نتوانستند خدشه ای به آرمانهای انقلاب وارد کنند.

,

 

,

صالحی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب  به مناسبت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه ای 6100 کلمه ای را خطاب به ملت ایران خصوصا جوانان (به عنوان فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی ) صادر نمودند.

,

 

,

این چهره سیاسی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه 41 بار از کلمه جوانان استفاده کردند ولی فقط یک بار از کلمه مذاکره استفاده شده و بعد از انتشار این بیانیه مورد توجه رسانه ها و مطبوعات بین المللی قرار گرفت و همه آنها روی یک نکته آنهم عدم انجام هرگونه مذاکره با آمریکا اشاره کردند و این جای بسی تامل است.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این بیانیه تأکید رهبر انقلاب بر به‌کارگیری و توجه ویزه به جوانان است چون دشمن سعی می‌کند ما قدر موقعیت و جایگاه خود را ندانیم که در کدام نقطه ایستاده‌ایم ولی رهبری نشان دادند ما در اوج بالندگی و شکوه قرار  داریم و  همه اقرا می کنند که  این  کشور مقتدر ایران اسلامی است که در بسیاری از عرصه‌ها حرفهای برای گفتن دارد.

,

 

,

صالحی اظهار کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب یک راهبرد اساسی برای برون رفت از چالش های موجود کشور ارزیابی کردند و لازم است که با توجه به محتویات این بیانیه نتنها جوانان بلکه سران قوا و نهاد های حاکمیتی انرا پیگیر نمایند ، چون رهبر معظم انقلاب آینده روشن مسیر حرکت را برای جوانان بیان کردند و جوانان باید از گذشته شناخت صحیح داشته باشند و از تجربیات درس گرفته چرا که  ایران همانند اول انقلاب با چالشهایی زیادی از جمله مستکبران و جهان خواران روبروست.

,

 

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان بانه تشریح کرد: با توجه به این مسایل باید از ظرفیت های جامعه از جمله نیروی انسانی  با تحصیلات عالی استفاده کرد و جوانان راه انقلاب را بعد از  چهل سال ادامه دهند.

,

 

,

این چهره سیاسی ادامه داد: اگرچه همه توصیه های رهبری به جوانان دارای اهمیت و ضرورت است ولی بخشی از رهنمودها از جمله حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد و ایجاد سبک زندگی اسلامی در وضعیت کنونی باید سرعت زیادی داشته باشد و رسیدن به این مهم همت و تلاش مضاعف دولت و قوه قضائیه و متولیان فرهنگی را می طلبد.

,

 

,

صالحی ابراز کرد: در این بیانیه نسل جوان مخاطب اصلی است و  دارای پیام اعتماد به نفس و آمادگی برای اصلاح خطاهای گذشته و استفاده از تجربیات برای اداره کشور در آینده و همچنین در این راهبر نشانه هایی از  پویایی و اعتماد به نفس جوانان در رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی دارد.

,

 

,

در پایان این چهره سیاسی بانه ای افزود :  یکی از علل مهم استحکام انقلاب در چهل سال گذشته هدایت انقلاب از سوی شخصیت های حکیم و بصیر ، مانند رهبر معظم انقلاب بوده است که باید در مورد آن بیشتر تامل کنیم و همگان رهنمودهای عالمانه و دلسوزانه  رهبر فرزانه انقلاب را  چراغ را ه مسیر پرتلاطم پیش روی کشور عزیزمان  قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه