اخبار داغ

جاعل و کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در انار دستگیر شد

جاعل و کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در انار دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان انارگفت: فردی که در قالب خرید و فروش زمین کشاورزی با اسناد جعلی از شهروندان بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و حدود چهار سال متواری بود، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فروش زمین کشاورزی با اسناد جعلی به آنان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی با خریداری زمین های کشاورزی با چک بلامحل اقدام به فروش این زمین ها با اسناد جعلی به دیگران کرده و پس از کلاهبرداری مبلغی معادل ۱۵میلیارد ریال از چند شهروند از شهرستان متواری شده است.

سرهنگ خلیلی نژاد تصریح کرد: در پی اعلام این مورد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در نهایت پس از گذشت حدود چهار سال، ماموران پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی از حضور این فرد در یکی از نقاط شهرستان مطلع شده و این فرد را ضمن هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی انار افزود: این فرد که تاکنون مشخص شده در قالب فروش مال غیر با اسناد جعلی مبلغی بالغ بر۱۵ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است جهت سیر مراحل قانونی و جلب رضایت شاکیان به مرجع قضایی معرفی شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه