اخبار داغ

خروج مرغ زنده از استان کرمان ممنوع شد

خروج مرغ زنده از استان کرمان ممنوع شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت و کمبود مرغ، نهادهای امنیتی تا اطلاع ثانوی از خروج مرغ از استان جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدعلی دهقان در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: به دلیل خروج مرغ از استان و همچنین افزایش مصرف مرغ با توجه به افزایش قیمت گوشت، متأسفانه قیمت مرغ در سطح استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمک های دولت به مرغداران تصریح کرد: اتحادیه تولیدکنندگان مرغ در شرایطی صحبت از افزایش قیمت مرغ زنده می کند که دولت دانه های مورد نیاز این تولیدکنندگان را با ارز دولتی به آنها تحویل می دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی کنونی کشور که عموم مردم تحت فشار هستند، تولیدکنندگان نباید به دنبال افزایش حداکثر سود باشند.

دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان ظهر امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷ با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار و مقرر شد برای جلوگیری از کمبود مرغ در بازار و افزایش قیمت مرغ در استان، نهادهای امنیتی و انتظامی تا اطلاع ثانوی از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری کنند و همچنین تولیدکنندگان مرغ نیز تا یکشنبه آینده پنجم اسفندماه به صورت پلکانی به میزان ۵۰۰ تومان قیمت مرغ را کاهش دهند.

در این جلسه همچنین درباره قیمت انواع نان بحث و باتوجه به اختلاف نظر اعضا، مقرر شد قیمت انواع نان با اصلاحات در جلسات بعدی ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه