اخبار داغ

سرپرست فرمانداری قرچک:

تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی در قرچک آماده شود

تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی در قرچک آماده شود
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: اهتمام به اجرای دستورالعمل های دریافت شده از استان برای ستاد خدمات سفر ضروری است و بر اساس این ستاد باید تمام ملزومات استقبال از مسافران نوروزی آماده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، از معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خواست در راستای اجرای صحیح مصوبات این ستاد، به طور مرتب از ادارات عضو گزارش کار خواسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

وی بر ساماندهی بازار و نظارت بر گران فروشی و کم فروشی ها و برخورد با تخلفات احتمالی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز تأکید کرد.

,

خطیبی همچنین خواستار ساماندهی وانت بارهای میوه شد و از شهرداری خواست برای آنها مکان خاصی در نظر بگیرد.

,

این مسئول همچنین از ادارات فرهنگی خواست برای ایام پایان سال و همچنین نوروز جنگ شادی برگزار کنند.

,

وی نظارت بر عطاری ها که با سلامت مردم سر و کار دارند را خواستار شد و از ادارات مربوطه خواست برای جلوگیری از قاچاق کالا و اقلام ضروری مردم نیز گشت های نظارتی را در ایام نوروز فعال کنند.

,

سرپرست فرمانداری قرچک از شهرداری خواست تا علائم راهنمایی اماکن و ادارات را برای استفاده مسافران نوروزی و شهروندان در سطح شهرستان نصب کنند.

,

وی همچنین رفع مشکلات نقاط حادثه خیر جاده ای را خواستار شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، این مهم باید در دستور کار قرار گیرد تا از خطرات و تلفات جانی و مالی هم برای شهروندان و هم برای مسافران کاسته شود.

,

گفتنی است در این جلسه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری وظایف هر دستگاه را ابلاغ کرد و ادارات نیز برای اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر اعلام آمادگی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه