اخبار داغ

لیگ برتر والیبال:

نمایندگان ارومیه لیگ برتر والیبال را با برد به پایان رساندند

نمایندگان ارومیه لیگ برتر والیبال را با برد به پایان رساندند
تیم های دورنا و شهرداری ارومیه در هفته پایانی لیگ برتر والیبال حریفان خود را مغلوب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ برتر والیبال مردان در فصل ۱۳۹۷ امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در یکی از دیدارهای این‌ هفته شاگردان رسول بنائی در تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ و در سالن خانه والیبال تهران به مصاف تیم سایپا رفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهند.

,

در دیگر سوی میدان تیم دورنا در سالن شش هزار نفری از تیم عقاب نهاجا میزبانی می کرد که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کند.

,

تیم شهرداری ارومیه ست نخست بازی را با امتیاز ۲۹ بر ۲۷ به حریف واگذار کرد ولی در ادامه موفق شد ست های دوم ، سوم و چهارم را با امتیاز های ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ سایپا تهران را مغلوب کند.

,

تیم دورنا نیز بازی را در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کرد ولی در ست های نخست، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ حریف را از پیش رو برداشت.

,

با برگزاری این دو دیدار هفته بیست و ششم دور مقدماتی نیز پایان یافت و تیم شهرداری ارومیه در رده یازدهم و تیم دورنا در رده سیزدهم لیگ برتر والیبال در فصل ۹۷ قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه