اخبار داغ

رئیس کمیته قضایی مجلس:

مذاکره موشکی در اختیار دولت نیست/ دولت، دستگاه‌ها را برای پذیرش FATF تحت فشار قرار ندهد

مذاکره موشکی در اختیار دولت نیست/ دولت، دستگاه‌ها را برای پذیرش FATF تحت فشار قرار ندهد
رئیس کمیته قضایی مجلس شورای اسلامی: اروپایی‌ها برای اجرای اینستکس شرط مذاکره موشکی را مطرح کردند که این مذاکره در اختیار دولتمردان ما نیست و آنان حق ندارند در این حیطه ورود کنند و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه پذیرش FATF تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه نیست اظهار کرد: برخی ادعا می‌کنند که اگر FATF را نپذیریم، ایران وارد لیست سیاه می‌شود و مسأله این است که امروز که در لیست سیاه نیستیم چه اتفاق مثبتی برای کشور افتاده و یا چه مزایایی داشته که اگر در لیست سیاه قرار بگیریم آن‌ها را از دست می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: گفته می‌شود که با پذیرش این ماده مسائل و مشکلات درباره انتقال پول حل می‌شود اما سپس باز می‌شنویم که خیر حتی انتظار نداریم که با پذیرش FATF تحریم‌های بانکی برطرف شود.

,

رئیس کمیته قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه FATF تحریم‌ها را تشدید می‌کند، گفت: این لایحه در حقیقت یک برجام دیگر است و تضمیمی برای حل مشکلات نیست.

,

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها نمی‌خواهند با ایران همکاری داشته باشند و ثبت کانال ویژه مالی نیز صرفا برای فریب دولتمردان است.

,

پورمختار ادامه داد: اروپایی‌ها برای اجرای اینستکس شرط مذاکره موشکی را مطرح کردند که این مذاکره در اختیار دولتمردان ما نیست و آنان حق ندارند در این حیطه ورود کنند و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.

,

وی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به دلتمردان به ویژه رئیس جمهور و مسؤولان وزارت خارجه این است که فریب اروپایی‌ها را نخورن و دستگاه‌های تصمیم گیر را برای پذیرش FATF تحت فشار قرار ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه