اخبار داغ

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

غرب با ساخت فیلم و بازیهای رایانه ای سبک زندگی خود را به ما تحمیل می کند/ما نیاز نداریم ریزه خوار سفره بیگانگان باشیم

غرب با ساخت فیلم و بازیهای رایانه ای سبک زندگی خود را به ما تحمیل می کند/ما نیاز نداریم ریزه خوار سفره بیگانگان باشیم
دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت : باید اخلاق کریمانه ، فضائل و مکارم اخلاقی اهل بیت با ظرافت به جامعه معرفی شوند و اگر ما در این زمینه ها کوتاهی کنیم دیگران در قالب فیلم ،سریال و بازی های رایانه ای روش زندگی خود را به ما تحمیل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در رابطه با سبک زندگی اظهار داشت : در بیانیه گام دوم انقلاب نکات بسیار ارزنده و مبنایی از جمله توجه به جوانان مطرح شده است که با رویکرد انقلابی باید گام دوم را برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی , راه آرمان ,

 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی و به طورکلی فرهنگ اهتمام ویژه داشته اند؛گفت : ما کشور و ملتی با فرهنگ و پیشینه دیرینه ، درخشان و باهویتی هستیم که نیاز نداریم ریزه خوار سفره بیگانگان باشیم .

,
,

 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: غربی ها می خواهند فرهنگ بی بندوباری را در کشور ما ترویج دهند ولی ما از غرب درس های آموزنده ای مثل جدیت وتلاش فرا می گیریم ولی آن ها می خواهند زندگی ما بر مبنای بدآموزی ها و ناهنجار های فراوان طراحی شود .

,
,

 
حسینی با بیان این که اکنون غربی ها با مشکلات و گرفتاری های زیادی مواجه هستند؛توضیح داد: بنابراین آن ها نمی تواند برای ما الگو و تعیین کننده باشند.

,
,

 
دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد : باید سبک زندگی اسلامی را به جامعه و بویژه نسل جوان معرفی کنیم که در این بین خانواده ها از ابتدای امر مسئولیت دارند که عملا سبک و روش تعامل با دیگران را در همه ابعاد زندگی به فرزندان خود بیاموزند .

,
, دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی,

 
وی متذکر شد : علاوه بر خانواده در مدارس نیز باید در کتاب های درسی و هم در کارهای هنری و فرهنگی که صورت می گیرد شیوه های رفتاری اهل بیت را به مردم بیاموزیم.

,
,

 
اضافه کرد: باید اخلاق کریمانه ، فضائل و مکارم اخلاقی اهل بیت با ظرافت به جامعه معرفی شوند و اگر ما در این زمینه ها کوتاهی کنیم دیگران در قالب فیلم ،سریال و بازی های رایانه ای روش زندگی خود را به ما تحمیل می کنند.

,
,

 
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که کارهای زیادی در چهار دهه گذشته صورت گرفته است، افزود: اما این کارها کافی نیست و باید تلاش های گسترده ای ساماندهی شود و نیروهای مومن و متعهد پای کار بیایند.

,
,

 

,

حسینی بیان کرد : در مقطعی مقام معظم رهبری بحث آتش به اختیار را مطرح کردند که افراد منتظر نباشند حتما از مرکز مواردی گفته شود و هر کس به هر اندازه ای که معرفت و شناخت دارد در این باره بکوشد ؛ قطعا مسئولین، مدیران و کارگزاران نظام مسئولیت سنگین تری در این زمینه بر عهده دارند.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه