اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس:

اقتصاد مقاومتی نسخه درمانگر اقتصاد کشور است/ توجه به معنویت و اخلاق باید در دستور کار مجلس و دولت باشد

اقتصاد مقاومتی نسخه درمانگر اقتصاد کشور است/ توجه به معنویت و اخلاق باید در دستور کار مجلس و دولت باشد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: رمز و راز پیشرفت، توسعه و عبور از گردنه پرپیچ و خم اقتصاد کشور همین نسخه مورد تأکید رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی داخل و نگاه به تولید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرازده امروز در گفت‌وگو با  نافع در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون موضوع اقتصاد، اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند:« مسیر رشد اقتصادی این نیست که پنجه گرگ بخواهیم و از آن نجات بطلبیم»، بلکه بنابر فرمایشات ایشان تنها راه نجات اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی گفت: امروز باید به توانمندی داخل و مردم توجه کرد و با شناسایی آنها گام در مسیری نهاد که بتوان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: رمز و راز پیشرفت، توسعه و عبور از گردنه پرپیچ و خم همین نسخه درمانگر  اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی داخل و نگاه به تولید است.

,

وی افزود: باید از نگاه استثمارگرانه و دست به دامان شدن خارجی‌ها دست کشید، چراکه نمی‌توان نجات کشور را با متوسل شدن به آنان توقع داشت.

,

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش به سرفصل اخلاق و معنویت در بیانیه رهبر انقلاب اشاره و اظهار کرد: امروز مبنای حرکت و زیربنای هرگونه پیشرفت، توسعه و البته ماندگاری انقلاب و پیمودن مسیر بالندگی توجه به  اخلاق و معنویت در جامعه بوده که همچنان تحت شعاع هجمه‌های مختلف دشمن قرار دارد.

,

وی ادامه داد: اخلاق و معنویت در ایران اسلامی، یک نقطه مثبت و اتکاء مطمئن برای پیمودن مسیر و تداوم راه انقلاب است و بعد از این 40 سال معنویت در کشور ما رنگ نباخته و قطعا" نمی‌بازد.

,

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: عاملی که باعث شده در چهلمین سال انقلاب ما مسیرمان تغییر نکند و به قوت پیش برویم همین معنویات و اخلاق در جامعه اسلامی است.

,

وی تأکید کرد: توجه به اخلاق و معنویات باید در دستور کار همه اقشار مختلف جامعه و خصوصا دولت و مجلس ما قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه