اخبار داغ

یک کارشناس فضای مجازی مطرح کرد؛

امربه معروف و نهی از منکر راهی برای تحقق اخلاق و معنویت در جامعه

امربه معروف و نهی از منکر راهی برای تحقق اخلاق و معنویت در جامعه
یک کارشناس فضای مجازی گفت: نگاهی که رهبر انقلاب در زمینهٔ اخلاق و معنویت در فضای مجازی دارند، نگاه سکولار نیست بلکه مبتنی بر دیدگاه اسلام ناب محمدی (ص) است و در واقع اسلام، اخلاقی را نمی‌پذیرد که در آن امربه معروف و نهی از منکر نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله مؤمن‌نسب امروز در گفت‌وگو با نافع معنویت و اخلاق را یکی از سرفصل‌های مهم بیانیه راهبردی رهبر انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب در برابر هر یک از نرم‌افزار آمریکایی، 10 نرم افزار خوب ایرانی طراحی شده که این نشان می‌دهد ما توانمندی بسیار بالایی در حوزه تولیدات نرم‌افزاری داریم و برای عملیاتی شدن و استفاده از آنها نیاز به حمایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و انگلیس نرم‌افزار مستقل ندارند و حسرتی برای آنان شده است.

,

یک کارشناس فضای مجازی گفت: ما «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را تبدیل به «می‌شود» و «می‌توانیم» کردیم و در طول این 40 سال کارهایی را انجام داده‌ایم که به ما می‌گفتند نمی‌توانید!

,

وی ادامه داد: به فرض مثال ما در اوج تحریم‌ها موشک به فضا پرتاپ کردیم و در فناوری نانو و علوم مختلف حرف اول را در جهان می‌زنیم.

,

مؤمن‌نسب خاطرنشان کرد: نگاهی که رهبر انقلاب در زمینهٔ اخلاق و معنویت در فضای مجازی دارند، نگاه سکولار نیست بلکه مبتنی بر دیدگاه اسلام ناب محمدی (ص) است و در واقع اسلام، اخلاقی را نمی‌پذیرد که در آن امربه معروف و نهی از منکر نباشد.

,

وی گفت: در واقع اسلام می‌گوید فردی که کار نیک انجام می‌دهد تشویق شود و کسی که کار بد انجام داده، مورد تذکر قرار گیرد و البته تذکر یک وظیفه عمومی و همگانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه