اخبار داغ

با امضای تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران صورت گرفت:

واگذاری دو باغ در جنوب و شمال به شهرداری تهران

واگذاری دو باغ در جنوب و شمال به شهرداری تهران
باغ – خانه بزرگ آقا در سریال شهرزاد برای ایجاد یک مرکز تفریحی و فرهنگی مردمی به شهرداری واگذار شد. با امضای تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، مقرر شد تا ضمن واگذاری باغ وثوق الدوله به شهرداری تهران امکان استفاده مردم از باغ عبقری (روبروی بیمارستان شهید مدرس) نیز فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، به دنبال اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای کمک به حفظ باغات و برگزاری جلساتی بین نمایندگان بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران درخصوص چگونگی حفظ، احیا و امکان استفاده مردم از باغ‌های تحت مالکیت این نهاد انقلابی، باغ‌های مذکور در چارچوب تفاهم انجام شده با شهرداری در اختیار این نهاد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روابط عمومی بنیاد مستضعفان با اعلام خبر امضای این تفاهم نامه گفت:: مهندس سعیدی کیا، تاکید ویژه‌ای روی حفظ و نگهداری از باغ‌های تحت مالکیت بنیاد دارند در همین راستا دستور همکاری ویژه با شهرداری تهران در جهت منافع عمومی مردم کلان شهر تهران و حفظ باغات را صادر کرده اند.
,
 
,
در جریان اجرای این دستور و پس از ملاقات ریاست بنیاد مستضعفان و شهردار تهران جلسات مشترک با شهرداری برگزار شد که اولین نتیجه آن تفاهم نامه‌ای بود که در مورد ۲ باغ مهم تحت مالکیت بنیاد یعنی باغ عبقری و وثوق الدوله امضاء شد.
,
 
,
روابط عمومی بنیاد مستضعفان با اشاره به توافقات صورت گرفته در مورد باغ عبقری اعلام کرد: براساس این تفاهم نامه مقرر شد بنیاد مستضعفان قسمتی از باغ عبقری واقع در منطفه دو شهرداری تهران (محله سعات آباد – خیابان عبقری) را در اختیار شهرداری قرار دهد.
,
 
,
روابط عمومی بنیاد مستضعفان در مورد سرنوشت باغ معروف وثوق الدوله یا همان باغ – خانه لوکیشن سریال شهرزاد واقع در منطقه ۱۴ شهری، محله پیروزی، خیابان نبرد اعلام کرد: مقرر شده است تا این باغ در قبال واگذاری زمین در همان محدوده منطقه ۱۴ برای ساخت بیمارستان به شهرداری واگذار شود.
,
 
,
روابط عمومی بنیاد مستضعفان با ذکر اینکه بر اساس توافق صورت گرفته شهرداری با احیای این باغ، آن را به یکی از مراکز فرهنگی و تفریحی عام المنفعه شهر تهران بدل کند؛ خبر داد: خوشبختانه با این اقدام هم مکانی زیبا به مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی کلان شهر تهران افزوده خواهد شد و هم برای استفاده مردم شریف و قدرشناس تهران در منطقه شرق، بیمارستانی مدرن و مجهز ساخته خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه