اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی خوی خبر داد؛

پیش بینی احداث آمفی تئاتر ۵۰۰۰ نفری خوی در برنامه بودجه ۹۸

پیش بینی احداث آمفی تئاتر ۵۰۰۰ نفری خوی در برنامه بودجه ۹۸
رئیس شورای شهر خوی گفت : باتوجه به درخواست های شهروندان، احداث آمفی تئاتر با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ نفری در تفرجگاه فنایی در برنامه بودجه سال ۹۸ شهرداری قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید مقدم در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز ، اظهار داشت: همانطور که در آغاز بکار دوره پنجم شورای اسلامی شهر خوی به شهروندان عزیز توسعه و آبادانیِ همه جانبه شهر خوی را نوید داده بودیم، اکنون با افتخار عرض میکنیم اعضای شورای شهر با همدلی و هماهنگی با مجموعه شهرداری خوی، گام های بزرگ و اساسی را در این راستا برداشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به پروژه های فاخر عمرانی، فرهنگی و رفاهی در سطح شهر خوی گفت: باتوجه به برگزاری جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی در آمفی تئاتر پارک ملت و استقبال پرشور شهروندان عزیز که به کمبود جا و محل تماشای برنامه ها مواجه شدیم، لذا با درخواست شهروندان جهت افزایش ظرفیت صندلی های آمفی تئاتر پارک ملت مطالعاتی را در این خصوص آغاز کردیم.

,

مقدم ادامه داد : پس از بررسی ها و مطالعات کارشناسی، به دلیل موقعیت آمفی تئاتر در فضای شهری و مجاورت با مناطق مسکونی، امکان افزایش مساحت وجود نداشت لذا به این نتیجه رسیدیم؛ محل مناسبتری را برای احداث آمفی تئاتر روباز با ظرفیت بالا جهت برگزاری مراسمات فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و… انتخاب کنیم.

,

رئیس شورای شهر خوی با اعلام خبر احداث آمفی تئاتر روباز جدید با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ نفر در محل تفرجگاه فنایی، افزود : در کنار آمفی تئاتر، احداث مجموعه ای دلنشین و شادی بخش برای خانواده ها و همچنین مرکزی برای تفریح و تخلیه انرژی جوانان تحت عنوان شهربازی مدرن رو باز نیز از برنامه های اجرایی سال ۱۳۹۸ مدیریت شهری خوی می باشد.

,

مقدم در ادامه به ساماندهی پارکینگ شهرداری با مساحت ۶۷۰۰ متر مربع واقع در خیابان طالقانی اشاره کرد و ادامه داد : در راستای رفاه حال همشهریان عزیز و گرامی و همچنین جهت کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر خوی و افزایش فضای شهری و توجه به منظر و مبلمان شهری، شورای شهر و شهرداری خوی اقدامات مهمی را در دستورکار خود قرار داده است.

,

وی افزود : احداث پارکینگ در ۲ طبقه ( ۱- و ۲-) با مساحت ۴۶۵۰ متر مربع برای هر طبقه و در مجموع ۹۳۰۰ متر مربع پارکینگ با ظرفیت حدود ۶۰۰ اتومبیل ، احداث اعیانی شیک و سنتی فرهنگی و رفاهی در نقطه مرکزی محوطه در ۲ طبقه جهت استفاده عموم، احداث سرویس بهداشتی عمومی، احداث تعدادی غرفه و مغازه در محل مذکور جهت درآمد زایی برای شهرداری و توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال، و همچنین احداث و نصب مبلمان سنتی از اهم برنامه های مدنظر شورای شهر و شهرداری خوی برای سال ۹۸ است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر خوی درخصوص تاثیرات مهم ساماندهی پارکینگ شهرداری در کاهش ترافیک و ارتقای منظر و مبلمان شهری تاکید کرد : در این راستا؛ محل ورود و خروج اتومبیل به پارکینگ از سمت خیابان عطار نیشابوری (فرمانداری) در نظر گرفته شده است و ورودی از سمت خیابان طالقانی صرفا بصورت پیاده راه خواهد بود که با تجمیع مدرسه استوار شهرکی و ایجاد بَر حدود ۵۴ متری جلوه باشکوهی به منظر و مبلمان شهریِ شهر خوی خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه