اخبار داغ

با حضور استاندار تهران صورت گرفت

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه ری با اعتبار ۵۶۰۰ میلیارد ریال

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه ری با اعتبار ۵۶۰۰ میلیارد ریال
هفت پروژه عمرانی با حضور استاندار تهران در شهرستان ری افتتاح و کلنگ زنی شد که در حوزه کلنگ زنی طرح ها حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و در بخش افتتاح بیش از۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ری عصر امروز با حضور استاندار تهران ۷ پروژه عمرانی، درمانی و توسعه ای در شهرستان ری افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, ، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ری عصر امروز با حضور استاندار تهران ۷ پروژه عمرانی، درمانی و توسعه ای در شهرستان ری افتتاح شد.,

 

,

افتتاح ۲۵ تخت ویژه کودکان در بیمارستان فیروزآبادی

, افتتاح ۲۵ تخت ویژه کودکان در بیمارستان فیروزآبادی,

بخش اطفال بیمارستان فیروزآبادی با ۱۸ تخت و  مرکز نگهداری بیماران حاد کودکان با ۷ تخت با اعتبار بالغ بر ۴میلیارد تومان در شهرری افتتاح شد که با بهره برداری از این طرح ارجاع بیماران شهرری به بیمارستانهای تهران کاهش می یابد. همچنین بازدیدی از روند ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختی فیروزآبادی صورت گرفت که در حال راه اندازی است و ۸۵درصد کار پیشرفت داشته است این پروژه در اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و افتتاح می شود.

,

بیشتر بخوانید:

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, ,
  • شهربازی شهر صالحیه در ایام عید افتتاح می شود
  • , شهربازی شهر صالحیه در ایام عید افتتاح می شود, شهربازی شهر صالحیه در ایام عید افتتاح می شود,
  • تفرجگاه محله‌ ای والفجر در جنوب شرق تهران افتتاح شد
  • , تفرجگاه محله‌ ای والفجر در جنوب شرق تهران افتتاح شد, تفرجگاه محله‌ ای والفجر در جنوب شرق تهران افتتاح شد,
  • افتتاح مرکز بازپروری، صیانت و اشتغال زایی معتادان منطقه ۱۵
  • , افتتاح مرکز بازپروری، صیانت و اشتغال زایی معتادان منطقه ۱۵, افتتاح مرکز بازپروری، صیانت و اشتغال زایی معتادان منطقه ۱۵,

    افتتاح طرح توسعه شرکت فراورده های دارویی

    , افتتاح طرح توسعه شرکت فراورده های دارویی,

    آزمایشگاه میکروبیو شیمیایی شرکت تزریقی و دارویی ایران به وسعت یک هزار متر مربع یکی از بزرگترین و مدرن ترین آزمایشگاههای کشور که با هزینه ۵ میلیارد تومان در ۱۵ ماه ساخته شده است امروز در بخش مرکزی ری افتتاح شد. خط تولید سرم سازی این شرکت نیز با هزینه۱۴میلیارد تومان افتتاح شد. با بهره برداری این خط، سرم سازی این شرکت از سه خط به چهار خط رسید و میزان تولید از ۱۱۰ هزار به ۱۵۰ هزار افزایش یافت و برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شد. این خط سرم سازی بزرگترین تولیدکننده سرم سازی کشور است ۳۶۰ نفر در سه شیفت در این شرکت کار می کنند و ۵۰درصد سرم کشور را تولید می کنند.

    ,

     

    ,

    کلنگ زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هفتم تیر

    , کلنگ زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هفتم تیر,

    بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی جایگزین هفتم تیر با زیربنای ۳۲هزار مترمربع کلنگ زنی شد. بیمارستان شهدای هفتم تیر ۵۰سال پیش با ۲۱۰ تخت ساخته شده است و قطب تروما و سرطان جنوب تهران است. بیمارستان جدید ۳۲۰ تختخوابی پس از ساخت جایگزین بیمارستان فعلی خواهد شد و شامل بخش های بستری داخلی، جراحی عمومی، پیوند اعضا، ارتوپدی،فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراحی مغز و اعصاب و طب فیزیکی است.

    ,

     

    ,

    افتتاح سردخانه خیرآباد

    , افتتاح سردخانه خیرآباد,

    سردخانه دو مداره ظفرقندی در یک هکتار زمین و ۳۴۰۰ متر مربع زیربنا با ۳۵۰۰ تن ظرفیت در بخش کهریزک افتتاح شد.

    ,

     

    ,

    کلنگ زنی مجتمع انبارها و بارانداز آفتاب

    , کلنگ زنی مجتمع انبارها و بارانداز آفتاب,

    پروژه ۶۲۸هکتاری مجتمع انبارها و بارانداز آفتاب از بزرگ ترین پروژه های کشور است که در بخش کهریزک کلنگ زنی شد. برای این پروژه هزینه ۲۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده و در مدت ۵سال ساخته خواهد شد. از مزایای این مجتمع، جمع آوری کلیه انبارها از سطح شهر و ساماندهی آنها، حل مشکل ترافیکی داخل شهر و رعایت حریم و کمک به محیطزیست درخصوص سالم سازی هوای تهران و حومه است. پس از بهره برداری این مرکز ۲۰هزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکار می شوند.

    ,

     

    ,

    افتتاح سوله کارآفرینی و مدیریت بحران

    , افتتاح سوله کارآفرینی و مدیریت بحران,

    سالن اشتغالزایی، کارآفرینی و مدیریت بحران فجر به مساحت ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۶۰۰میلیون تومان در روستای قلعه نو چمن واقع در بخش کهریزک افتتاح شد.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه