اخبار داغ

استاندار تهران:

رونق اقتصادی سبب ماندگاری جوانان در روستا می‌شود

رونق اقتصادی سبب ماندگاری جوانان در روستا می‌شود
استاندار تهران گفت: برای ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها، باید رونق اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها توسعه پیدا بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور استاندار تهران هفت پروژه عمرانی، درمانی و توسعه ای در بخش مرکزی و کهریزک شهرستان ری افتتاح و کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاح سالن اشتغالزایی، کارآفرینی و مدیریت بحران روستای قلعه نو چمن اظهار داشت: همه روستاییان علاقه دارند که در زادگاه و وطن خودشان کسب و کار داشته باشند بنابراین اگر بخواهیم زمینه حضور روستاییان را در روستا فراهم بکنیم باید شرایطی ایجاد شود که این زمینه ماندگاری را اقتصادی بکنیم و اشتغال را رونق بدهیم.

,

وی ادامه داد: باید رفاه و آسایش برای زندگی روستایی فراهم بکنیم تا در چنین شرایطی روستایی در روستا بماند وگرنه زندگی مولد و تولیدی خود را رها می کند و به حاشیه کلانشهرها مهاجرت می کند.

,

استاندار تهران با اشاره به اقدامات دولت در روستاها تصریح کرد: دولت برای اولین بار برای تقویت این فکر که اشتغال را در روستاها رونق بدهیم حدود یک ونیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی و ۱۷ هزار میلیارد توسط چهار بانک عامل تسهیلات با سود ۴ درصد برای اشتعالزایی در اختیار روستاییان قرار داد.

,

محسنی بندپی گفت: این تسهیلات را با مزیت هایی که در هر روستا وجود دارد، برای کسب و کار و رونق تولید در روستاها  هزینه کردیم. همچنین ارزش افزوده به تناسب جمعیت روستایی در اختیار دهیاران قرار گرفت و در بخش عمران، آبادانی و توسعه روستاها هزینه شده است.

,

وی با بیان اینکه اشتغال و معیشت و عمران و آبادانی باید همزمان در روستاها مورد توجه باشد، افزود: دهیارانی که اشتغال و کارآفرینی را با توجه به مزیت‌هایی که وجود دارد ایجاد بکنند، به توسعه و آبادانی روستا توجه بکنند و زمینه ماندگاری جوانان در روستاها را فراهم بکنند مورد عنایت و تقدیر ما هستند و این دهیاران را مورد حمایت قرار می دهیم.

,

 

,

ظرفیت انبارداری در استان تهران باید افزایش پیدا کند

, ظرفیت انبارداری در استان تهران باید افزایش پیدا کند, ظرفیت انبارداری در استان تهران باید افزایش پیدا کند,

استاندار تهران در مراسم کلنگ زنی مجتمع انبارها و بارانداز آفتاب نیز با بیان اینکه انبارداری برای تنظیم عرضه و تقاضا در بازارهای استان تهران نقش مهمی دارد، گفت: ما برای رسیدن به توسعه مطلوب باید تلاش خود را در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به کار بگیریم.

,

محسنی بندپی با بیان اینکه حوزه انبارداری مورد غفلت واقع شده است، افزود: حوزه انبارداری در استان تهران مشکلات زیادی دارد و برای تنظیم عرضه و تقاضا در بازار بایستی در این حوزه ظرفیت های لازم را ایجاد کنیم تا کشاورزان دچار زیان نشوند و انگیزه لازم برای تولید داشته باشد.

,

وی بیان کرد: مجتمع انبارهای آفتاب ظرفیت خوبی در استان تهران است که باید مورد حمایت قرار بگیرد و مراحل ساخت آن بصورت جدی برنامه‌ ریزی شود تا این پروژه زیرساختی و زیربنایی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

,

استاندار تهران در پایان ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن موجب خشنودی قلب امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب شد و همچنین در مبارزه با استکبار ستیزی و ظلم ستیزی با استکبار جهانی توانستیم قدرت خود را به منصه ظهور برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه