اخبار داغ

نونهالان شهرری به‌دنبال هتریک قهرمانی در لیگ برتر فوتسال تهران

نونهالان شهرری به‌دنبال هتریک قهرمانی در لیگ برتر فوتسال تهران
تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری، به عنوان یکی از تیم‌‌های پر قدرت در لیگ برتر استان تهران توانسته است دو سال پیاپی به عنوان قهرمانی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  تهران نیوز، تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری به عنوان یکی از تیم‌‌های پر قدرت و حاضر در لیگ برتر استان تهران می‌باشد که توانسته است با استفاده از آموزش‌های روز فوتسال به نونهالان علاقه‌مند و مستعد شهرستان ری، به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح لیگ برتر استان تهران خود را معرفی کند و دو سال پیاپی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

بازیکنان تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری طی یک برنامه مشترک و هدفمند مابین اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، اداره آموزش و پرورش این شهرستان و مربیان این تیم از سطح مدارس این شهرستان، شناسایی، استعدادیابی و به این تیم معرفی شده‌اند و در پی دو سال قهرمانی پیاپی توانست رکورد ۳۱ بازی بدون شکست، بهترین بازیکن مسابقات، بهترین پاسور و آقای گلی مسابقات استان تهران را  از آن خود کند.

,

هدایت و سرمربی‌گری این تیم را سپهر ابراهیمی و سرپرستی آن به عهده علی ذوالفقاری است.

,

در حال حاضر این تیم خود را برای حضور پر قدرت و هتریک قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر استان تهران آماده می‌کند که گزارشی را از تمرین بازیکنان در قالب ویدیو زیر مشاهده می‌کنید.

,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه