اخبار داغ

ونزوئلا ۵ قانونگذار اروپایی را اخراج کرد

ونزوئلا ۵ قانونگذار اروپایی را اخراج کرد
دولت ونزوئلا پنج قانونگذار اروپایی را که برای دیدار با "رئیس جمهوری خودخوانده" این کشور به کاراکاس آمده بودند، اخراج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت کاراکاس این اقدام قانونگذاران اروپایی را "غیرمنطقی" خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
استپان گونزالس پونس، یکی از قانونگذاران اسپانیایی که رهبری این گروه را برعهده داشت، گفت: به اعضای پارلمان اروپا بدون توضیحی گفته شد تا ونزوئلا را ترک کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: ما را از ونزوئلا اخراج کردند. پاسپورت‌های ما را گرفتند. آنها به ما دلیل این اقدام را اطلاع ندادند.
,
 
,
این اتفاق جدیدترین تنش بین اروپا و نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلاست که در پی روی کار آمدن خوآن گوآیدو، رهبری اپوزیسیون این کشور به عنوان "رئیس جمهوری خودخوانده" ونزوئلا با وی دچار چالش شده است.
,
 
,
دیگر قانونگذارانی که به ونزوئلا سفر کرده بودند تا با گوآیدو دیدار کنند، خوزه ایگناسیو سالافرانکا و گابریل ماتو آدروور از اسپانیا، ایستر دو لانگ از هلند و پائولو رانخل، از پرتغال بودند.
,
 
,
گوآیدو در پیامی توئیتری در این باره نوشت: این قانونگذاران اروپایی توسط رژیمی که به شدت منزوی و غیرمنطقی است، از کشور اخراج شدند.
,
 
,
بیش از ۵۰ کشور جهان در اروپا و بسیاری از همسایگان ونزوئلا به علاوه ایالات متحده گوآیدو را به عنوان "رئیس جمهوری موقت" ونزوئلا به رسمیت شناخته‌اند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه