اخبار داغ

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛

لزوم ورود ظرفیت‌های خبری و فرهنگی آستان قدس به موضوع تمدن‌سازی

لزوم ورود ظرفیت‌های خبری و فرهنگی آستان قدس به موضوع تمدن‌سازی
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی رویکرد تمدن سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید‌رضا فاطمی‌امین قائم تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در مراسم معارفه مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس اظهار داشت: آستان قدس رضوی به دلیل انتساب به وجود مبارک حضرت رضا(ع) همواره مورد توجه مردم عاشق و دلداده اهل بیت(ع) و مخاطبان نکته سنج و دقیق بوده و است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به رسالت خطیر روزنامه قدس در امر اطلاع رسانی تصریح کرد: این روزنامه با توجه به جایگاه ویژه آستان قدس رضوی ماموریت‌ها و رویکردهای مهمی را پیش روی خود داشته و خواهد داشت.

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چشم‌اندازی مهم، راهبردی و عملیاتی را برای کشور ترسیم فرمودند که براساس آن، تحقق تمدن نوین اسلامی با تلاش و مجاهدت نهادها، ارگان‌ها و عموم مردم به ویژه جوانان امری امکان‌پذیر خواهد بود.

,

فاطمی امین افزود: آستان قدس رضوی از جمله نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور است که اعتبار و امکانات لازم برای پیشبرد این اهداف کلان و متعالی را در اختیار دارد، بنابراین موسسه فرهنگی قدس به عنوان ارگان اطلاع‌رسانی مجموعه وظیفه‌ای بسیار سنگین و حیاتی بر دوش دارد.

,

وی در پایان گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی در حوزه های رسانه‌های مکتوب و مجازی باید بهره کافی را ببریم و رویکرد تمدن‌سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنیم.

,

در این جلسه همچنین سید نظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رئیس هیئت مدیره موسسه قدس، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در موسسه فرهنگی قدس گفت: سال گذشته با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی، تجمیع و هم‌افزایی فعالیت‌های رسانه‌ای این مجموعه فرهنگی از جمله موسسه فرهنگی قدس در قالب معاونت ارتباطات و رسانه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه طی یک سال گذسته تلاش‌های خوبی هم برای رفع مشکلات ساختاری و هم تحولات محتوایی در این موسسه رقم خورد.

,

وی گفت: در زمینه ورود به عرصه‌های جدید اطلاع رسانی و تهیه و تولید محتوای مناسب و در خور شان روزنامه آستان قدس رضوی با استفاده از طرفیت جوانان و نخبگان انقلابی مشهد اقدامات خوبی صورت گرفته که ان‌شاء‌الله در مدیریت جدید موسسه نیز ادامه خواهد یافت.

,

رضا خوراکیان مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد تولیت و معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: رساندن پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان و مبارزه با استکبار و استثمار جهانی مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های انقلابی است.

,

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی همه نیروها و مجموعه‌های آستان قدس رضوی بتوانیم گام‌های موثری در امر حساس اطلاع رسانی برداریم.

,

در این جلسه همچنین از تلاش‌های سیدحمیدرضا طباطبایی که طی یک سال اخیر به عنوان جانشین اجرایی روزنامه قدس فعالیت داشت تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه