اخبار داغ

نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر:

مطالعه کنندگان کتاب های دفاع مقدس امروز مدافع حرم شده اند

مطالعه کنندگان کتاب های دفاع مقدس امروز مدافع حرم شده اند
نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر گفت : افرادی که کتاب های دفاع مقدس را مطالعه کردند امروز مدافع حرم شده اند زیرا این کتاب ها درس مردانگی ، شجاعت و ایثار را به نسل جوان منتقل می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر صبح امروز در نشست چالش ها و فرصت های تقریظ بر کتب دفاع مقدس در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت : سرانه مطالعه در کشور پایین است ولی می توان گفت که در مطالعه کتاب های دفاع مقدس پیشتاز هستیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که نسل نوپای امروزی علاقه مند به مطالعه آثار دفاع مقدس است؛ گفت : امروز دانش آموزان در نقد کتاب اردوگاه اطفال با تبحر خاص و با دست پر حتی نویسنده را به چالش می کشند و این جای بسی خوشبختی است.‌

,

یوسف زاده خاطر نشان کرد : افرادی که کتاب های دفاع مقدس را مطالعه کردند امروز مدافع حرم شده اند زیرا این کتاب ها درس مردانگی ، شجاعت و ایثار را به نسل جوان منتقل می کند .

,

نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر با اشاره به این که مقام معظم رهبری بر کتاب های دفاع مقدس تقریظ دارند ؛ افزود : مقام معظم رهبری در رابطه با این کتاب فرمودند دل من را تکان داد پس تقریظ از تکان دادن دل شروع می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه