اخبار داغ

کارشناس خانواده:

جوانان نقش موثری در اصلاح سبک زندگی خانواده ها دارند/ ضرورت واگذاری امور به جوانان

جوانان نقش موثری در اصلاح سبک زندگی خانواده ها دارند/ ضرورت واگذاری امور به جوانان
یک کارشناس مباحث خانواده گفت: جوانان بهترین عامل محرک در تاثیر گذاری بر خانواده ها و اصلاح سبک زندگی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ایمانی خواه در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد حامل پیام های سراسر روشنگرانه، صریح و شفاف هم به مسئولان داخلی و هم به دشمنان خارجی و خط سیری برای آینده کشور بود.

وی افزود: آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نوید بخش روزهای پرامیدتری است که مردم ایران به دست خود رقم خواهند زد و با یک اتحاد، همدلی و همراهی همچون گذشته از گردنه های سخت و تحریم های دشواری که غربی ها به ایران تحمیل کرده اند عبور خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز توان دفاعی ایران به حدی رسیده است که هیچ کشور و ابرقدرتی توان حمله نظامی به ما را ندارد به همین دلیل دشمنان با تغییر روش و شیوه عملیاتی خود، به دنبال نفوذ در میان خانواده ها و تغییر سبک زندگی مردم هستند که این امر نیز به کمک ماهواره و صدها شبکه ایرانی هدف دار در حال انجام است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر قدری بر روی ماهیت و چرایی فعالیت این حجم عظیم از شبکه های ماهواره ای که به صورت رایگان در اختیار ایرانیان قرار گرفته تمرکز کنیم به وضوح به وجود دست های پشت پرده و مکر و حیله غربی ها پی خواهیم برد.

به گفته ایمانی خواه؛ نفوذ فرهنگ غربی و فاصله گرفتن ایرانیان از اصالت دیرینه و کهن خود یکی از اصلی ترین دلایل فعالیت این شبکه های ماهواره ای رایگان است و امروز شاهد هستیم که دشمنان و مخالفان نظام اسلامی با تولید مسابقات به ظاهر جذاب اما فریبنده و ساخت سریال های چند ده قسمتی طولانی با نگاه ضدارزشی به دنبال سست کردن کانون گرم خانواده ایرانیان هستند.

وی تصریح کرد: آنها دریافته اند که نفوذ فرهنگی بهترین شیوه و کم هزینه ترین راه برای ضربه زدن به ایران است چرا که اگر خانواده مورد هدف قرار بگیرد و بتوانند به آن ضربه بزنند در حقیقت ضربه کاری و مهلک را بر بدنه کشور وارده کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به صراحت جوانان را مورد خطاب قرار دادند باید گفت که نسل جدید انقلاب، حافظ و نگهدار کشور هستند که به فضل الهی تعداد جوانان غیور، تحصیلکرده و بصیر و فهیم در این کشور بیشمار است و اگر به آنها میدان داده شود باز هم همانند گذشته انقلاب جدیدی را به نمایش می گذارند که تمام جهانیان انگشت به دهان بمانند.

این استاد اخلاق گفت: انقلاب جدیدی که این جوانان عرضه می کنند به دنبال جنگ نظامی و نفوذ و استعمار دیگران نیست بلکه با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی، عزم و اراده بومی و نگاه به درون چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می آورند و کاری خواهند کرد که دیگر هیچ تحریم خرد و کلانی بر این کشور اثرگذار نباشد.

ایمانی خواه بیان کرد: سوق دادن جوانان به سمت فرهنگ اسلامی و آموزش تعالیم دینی و انس گرفتن بیشتر آنها با مفاهیم قرآنی بهترین راه مقابله با پروژه نفوذ غربی ها در حوزه سبک زندگی است که در این میان رسانه ها و رسانه ملی با تولیدات فاخر انقلابی و بومی و تهیه گزارشات موثر و تاثیرگذار بهترین بازیگران این عرصه هستند.

وی به نقش عمده و حیاتی مساجد نیز اشاره کرد و افزود: همان طور که در دوران انقلاب، مسجد کانون اصلی تجمعات انقلابیون بود امروز هم همان نقش برای مساجد متصور است و می توان این سنگرها را به اتاق های فکر جوانان تبدیل کرد و از همین کانون اسلامی ضمن حفظ انقلاب، چالش پیش روی دشمن در پروژه نفوذ میان خانواده ها را نیز خنثی و نقشه های آنها را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه