اخبار داغ

جزئیات فروش فوری 15 هزار دستگاه محصولات سایپا

جزئیات فروش فوری 15 هزار دستگاه محصولات سایپا
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از فروش فوری 15 تا 20 هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند با کدپستی در محل سکونت خود ثبت‌نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله بابایی اظهار داشت: با توجه به حباب قیمتی ایجاد شده در بازار خودرو تصمیم گرفتیم تا بخشی از تولیدات سایپا را به صورت تحویل فوری به فروش برسانیم و بر این اساس مقرر شد از فردا فروش فوری محصولات خانواده X100، X200 و کوئیک صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در این فروش، محصولات ساینا، پراید، تیبا و کوئیک عرضه خواهد شد، گفت: حدود 15 تا 20 هزار دستگاه از محصولات سایپا به صورت فروش فوری عرضه می‌شوند که روزانه حدود 600 تا هزار دستگاه خواهد بود.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: در حال حاضر تولید روزانه گروه سایپا  حدود 2 هزار دستگاه است و سعی می‌کنیم  حداقل 20 درصد تولید روزانه را در فروش فوری عرضه کنیم.
,
 
,
به گفته وی، فروش فوری محصولات سایپا از فردا به صورت اینترنتی و همچنین به صورت ثبت‌نام در نمایندگی‌ها آغاز می‌شود و سهمیه تعیین شده برای نمایندگی‌های سایپا یکسان است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خریداران می‌توانند در منطقه کدپستی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: هر خریدار با یک کدپستی می‌تواند خودرو خریداری کند و در عین حال کدملی فرد نیز کنترل می‌شود تا طی دو یا سه سال اخیر خودرویی خریداری نکرده باشد.
,
 
,
وی در مورد نحوه قیمت‌گذاری این خودروها نیز توضیح داد: قیمت حاشیه بازار خودرو در دهه اول بهمن ماه به عنوان ملاک مدنظر قرار خواهد گرفت و قیمت کارخانه 5 درصد زیر قیمت بازار آن زمان تعیین می‌شود.
,
 
,
بابایی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بخشی از خودروها را قبل از اتمام سال به خریداران تحویل دهیم،‌اظهار داشت: گروه سایپا بابت فروش سال گذشته 300 هزار دستگاه و بابت فروش امسال 200 هزار دستگاه تعهد دارد که در تلاش هستیم این خودروها را نیز به مشتریان تحویل دهیم.
,
 
,
وی با اشاره به وجود حباب قیمتی در بازار خودرو به دلیل عدم عرضه کافی،گفت: برای شکستن این حباب قیمتی، محصولات سایپا را با قیمت بسیار مناسب عرضه خواهیم کرد و این فروش را در حدی نگه می‌داریم تا حباب قیمت‌ها شکسته شود.
,
 
,
وی تأکید کرد: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار غیرمنطقی است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه