اخبار داغ

اسفندماه؛

نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین از ۱۱ الی ۲۹ اسفند ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بیدخام در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای حمایت از کالای ایرانی برپا می‌شود، اظهار کرد: مشاغل خانگی نقش مهمی در احیای برخی هنرها و صنایع دستی خانگی فراموش شده دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تمامی اعضای خانوار به منظور کمک به تامین معیشت، افزایش درآمد،بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی، افزایش اعتماد به نقس خانواده‌ها برای فراگیری دانش تولید جهت اشتغالزایی است. 

این مسئول با بیان اینکه صنایع دستی به عنوان بخشی از فرهنگ و هویت کشور باید رشد و توسعه پیدا کند، ابراز کرد: تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی در هر منقطه ای بیانگر هویت، اصالت و آداب و رسوم هر منطقه ای است ضمن اینکه سرمایه‌گذاری پیرامون صنایع دستی موجب رونق اقتصادی و افزایش سطح اشتغال مردم منطقه می‌شود. 

وی ادامه داد: نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی و صنایع دستی در مجتمع مهر و ماه قزوین از ۱۱ لغایت ۲۹ اسفند ماه دایر است. 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: علاقمندان و صاحبان مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به دفتر مجتمع مهر و ماه در چهارراه خیام قزوین نسبت به رزرو مکان برای عرضه محصولات خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: نمایشگاه مذکور به منظور حمایت از تولیدکنندگان مشاغل خرد و خانگی و صنایع دستی استان راه اندازی شده و بصورت رایگان در اختیار. متقاضیان قرار خواهد گرفت. 

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی که 26 تا سوم هر ماه در پاساژ مهر و ماه قزوین برگزار می‌شد، افزود: این نمایشگاه به دلیل برگزاری نمایشگاه بانوان از ۴ الی ۱۰ اسفند که به مناسبت هفته زن در مجتمع تجاری البرز قزوین برگزار می‌شود، از 11 تا 29 اسفند در مجتمع مهر و ماه دایر خواهد بود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه