اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

شرکت‎های دانش بنیان اردبیل در حد شایسته وارد عرصه تجاری سازی نشده‎اند

شرکت‎های دانش بنیان اردبیل در حد شایسته وارد عرصه تجاری سازی نشده‎اند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می توان دریافت که شرکت های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه اقتصاد دانش بنیان که صبح امروز در محل استانداری اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می‌توان دریافت که شرکت‌های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: ضرورت دارد برای ورود دانش آموختگان دانشگاهی به بازار کار زنجیره دانش، مهارت و ایده در نظام آموزش عالی کشور دنبال شود.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به نوپا بودن پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با تحلیل آمار و ارقام تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر می‌توان دریافت که شرکت‌های فناور و دانش بینیان استان اردبیل فعلا در حد شایسته به امر تجاری سازی وارد نشده اند.

,

رحیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان نباید قبل از فرایند تجاری سازی به دنبال تسهیلات باشند گفت: از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری دو عنوان طرح اشتغالزا دانش بنیان و فناور در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی موفق به بهرمندی تسهیلات از این محل شدند.

,

وی افزود: بر اساس مدل اشتغال فعلی در کل دنیا ما مجبور به حرکت در مسیر فناور محور و کسب و کار‌های نوین هستیم و آینده کسب کار و اقتصاد کشور مبتنی بر کسب و کار‌های مجازی و هوشمند خواهد بود.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در ادامه اظهار داشت: پارک علم فناوری استان برای افراد خلاق و کسب و کار‌های ایده محور ظرفیت ویژه‌ای هست که ما هم در کنار این مجموعه با تمام توان از این شرکت‌های حمایت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه