اخبار داغ

رئیس انجمن کارفرمایان استان همدان:

برای حل مشکلات کشور باید به جوانان اعتماد کرد

برای حل مشکلات کشور باید به جوانان اعتماد کرد
رئیس انجمن کارفرمایان استان همدان با بیان اینکه امیدی به مسؤولان برای حل مشکلات نمی‌رود، گفت: امروز هم به مانند دوران دفاع مقدس باید به 20 ساله‌ها و جوانان اعتماد کرده و با تجربه‌های خود از آنان حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رهبر امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد و تنها به نصب بنر و چاپ کتاب اکتفا نکنند، اظهار کرد: امروز بخش خصوصی نیز باید در کنار مطرح کردن مشکلات راهکار نیز ارائه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری راهکار حل مشکلات را مدیریت صحیح در داخل کشور و توجه به درون عنوان کردند، افزود: اگرچه تحریم‌ها کار تولید و صنعت را به سختی انداخته اما این دلیلی برای کوتاه آمدن در برابر دشمن نمی‌شود.

,

 وی با اشاره به اینکه امروز به مانند زمان دفاع مقدس نمی‌جنگیم، تصریح کرد: اگر آن روز پیروز شدیم به دلیل روحیه جهادی مدیران بود اما امروز فساد و رانت بیشتری به وجود آمده است.

,

وی با بیان اینکه امیدی به مسؤولان برای حل مشکلات نمی‌رود، ادامه داد: امروز هم به مانند دوران دفاع مقدس باید به 20 ساله‌ها و جوانان اعتماد کرده و با تجربه‌های خود از آنان حمایت کنند.

,

وی تصریح کرد: منابع غنی و سرشار ایران اسلامی به همراه نیروی انسانی بی‌بدیل باید با تکنولوژی به هم آمیخته شوند و به مدیریت بهینه کشور دستی یابند.

,

وی با بیان اینکه 40 سال است در تحریم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید از تحریم‌ها ترسید چرا که اگر بنا به ترس بود باید از همان روز اول عقب می‌نشستیم اما امروز تا کنون با اقتدار جلو آمدیم.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه