اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین:

دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی برگزار شد

دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی برگزار شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروز 98 در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و شروع مسافرت‌های نوروزی، اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین با حضور 170نفر از نجاتگران استان آغاز شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
 
,
, ,

وی با بیان اینکه دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی به مدت چهار روز برگزار می‌شود، افزود: این دوره بازآموزی در ٢ دوره از 28 بهمن لغایت اول اسفند و با حضور ٤٠٠ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد. 

 معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در روز اول این دوره، مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات آن، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو و در روز دوم تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل بندی و CPR مرور خواهند شد. 
,
,
,
,
 
,
, ,

هاشمی ابراز کرد: هدف از برگزاری این دوره، افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی در خدمت رسانی به حادثه دیدگان است.
انتهای پیام/
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه