اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

"گام دوم انقلاب"، نقطه عطفی برای کشور است/ مسئولان ارشادات رهبری را عملیاتی کنند

"گام دوم انقلاب"، نقطه عطفی برای کشور است/ مسئولان ارشادات رهبری را عملیاتی کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: بیانیه "گام دوم انقلاب" باتوجه به 40سالگی انقلاب فصلی جدید و نقطه عطف است، گذشت 40سال پرفراز و نشیب تجربه‌ای برای مقاطع زمانی آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره پیام اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان "گام دوم انقلاب" اظهار کرد: اصولا رهبران آسمانی و افرادی که راهنمایی‌هایشان برگرفته از دین الهی است مردم و ملت‌ها را به حال خود رها نمی‌کنند و همواره راه را به آنان گوشزد می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در طول مدت رهبری خود به طور مرتب مردم و ملت ایران را راهنمایی کرده و جهت دهی کرده‌اند و گاهی با چند سخنرانی مهم در طول هفته وظایف مردم و مسئولین را بیان کرده‌اند. 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ابراز کرد: ملت ایران به طور گسترده از ارشادات رهبری بهره گرفته و مسئولین نیز تاحدودی از آن‌ها پیروی کرده‌اند، البته برخی مسئولین نیز قصور داشتند. 

وی افزود: بیانیه "گام دوم انقلاب" باتوجه به 40سالگی انقلاب فصلی جدید و نقطه عطف است، گذشت 40سال پرفراز و نشیب تجربه‌ای برای مقاطع زمانی آینده است. 

چارچوب انقلاب مانع از استبداد و دیکتاتوری است
امام جمعه تاکستان عنوان کرد: باتوجه به اهمیت 40سال انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب چشم اندازی را ترسیم کردند تا مردم راه را شناخته و از راه اصیل انقلاب که توسط امام خمینی(ره) تعیین شده خارج نشوند و ارشادات را نصب العین قرار دهند. 

وی بیان کرد: بیانیه "گام دوم انقلاب" با ترسیم گذشته و چشم انداز آینده عالی و امیدبخش و برای آینده نظام و انقلاب بسیار مفید است و امیدواریم مسئولین حال و آینده از این ارشادات بهره برند تا ملتی بالنده و بااقتدار داشته باشیم. 

اسلامی اذعان کرد: ایمان و باور به راه انقلاب و جمهوریت و اسلامیت نظام ضروری و تکلیف دینی ما است؛ لازم است مسئولین جامعه به این دو نکته باور داشته باشند. 

وی ابراز کرد: چارچوب انقلاب مانع از استبداد و دیکتاتوری است و اسلام در محوریت کشور قرار دارد، از این رو مسئولین جامعه باید به این دو نکته مهم توجه داشته باشند و مردم نیز افراد دارای این باورها را انتخاب کنند. 

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در راستای عملی شدن بیانات رهبری مردم باید افرادی را برای مسئولیت انتخاب کنند که با قانون اساسی، بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همخوانی داشته و فردی باورمند و مومن باشد. 

وی در پایان گفت: با انتخاب درست توسط مردم، نفوذی‌ها اجازه ورود به بدنه مدیریتی کشور را نخواهند داشت، اکنون نیز کم‌توجهی به مسائل دینی و گزینش نادرست، علت قرارگرفتن برخی افراد ناصالح در مسئولیت‌ها است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, چارچوب انقلاب مانع از استبداد و دیکتاتوری است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه