اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

جمهوری اسلامی با تحریم ها و تهدیدها رشد کرد/ تجهیز و تقویت نظامی باید هراس را در دل کفار و دشمنان ایجاد کند

جمهوری اسلامی با تحریم ها و تهدیدها رشد کرد/ تجهیز و تقویت نظامی باید هراس را در دل کفار و دشمنان ایجاد کند
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با تحریم ها و تهدیدها رشد کرد، گفت: تجهیز و تقویت نظامی باید هراس را در دل کفار و دشمنان ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار سرلشکر باقری، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کشور در سالن محراب حرم مطهر با اشاره به اینکه بعد از پیامبر(ص) نیروی نظامی منصوب به معصومین(ع) نداشتیم، اظهار داشت: امام علی(ع) برای مالک اشتر عهده نامه ای صادر کردند که این عهده نامه برای یک شخص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ،,


وی ادامه داد: در عصر امروز مخاطب این عهده نامه شما هستید، این عهدنامه را هیچ سربازی دریافت نکرده که به آن عمل کند اما در نظام اسلامی این زمینه به وجود آمد.

,
,


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید وظیفه خود را در مقابل این عهده نامه انجام دهد، گفت: تهدیدها و تحریم‌ها در شکلی که امروز دیده می‌شود، با پایداری و مقاومتی که امت اسلامی دارد، تمام می‌شود و چیزی نیست که باقی بماند.

,
,


وی اضافه کرد: طبیعت تحریم این است که حدی دارد، ما در این تهدیدها و تحریم‌ها بالا آمده و رشد یافته‌ایم؛ نیروهای مسلح ریشه نظام اسلامی هستند، باید در این عرصه خوب کارکنید و موانع را کنار بزنید.

,
,


آیت الله سعیدی با اشاره به تعامل نیروهای مسلح با دولت پاکستان در خصوص امنیت مرزهای مشترک، بیان داشت: باید طی قراردادهایی، این دولت بگذارد در آنچه در اختیار شماست،دخالت کرده و امنیت حداکثری را در این منطقه حاکم کنید.

,
,


وی ادامه داد: تلاش شما در تجهیز و تقویت نظامی باید هراس را در دل کفار و دشمنان ایجاد نماید؛ خداوند بیان داشته است که مسلمانان باید به‌گونه‌ای باشند که عملیات نکرده دشمن را بترسانند؛ هر چیزی که دشمن شمارا بترساند، مجاز به ساخت آن هستید، هرچند ملزم به استفاده از آن نباشید.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تفاوت بنیادی شما این است که معنوی و اهل‌بیتی هستید، ابراز داشت: معنویت نیروهای مسلح باید حفظ شود و باید بدانید که این مهم ریشه اصلی بقای شماست و همین مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری هم می باشد.

,
,


وی خاطرنشان کرد: بسیج درست است که در دل سپاه است، ولی باید بدانیم که بسیج و تفکربسیجی فوق سپاه است که باید بزرگ دیده شود،  بر اساس سخن مقام معظم رهبری، بسیج باید متشکل از نیروهای جوان، مؤمن، انقلابی و پای‌کار باشند که این‌ها، ویژگی بسیجی حقیقی است.

,
,


آیت الله سعیدی افزود: بسیج ولایت مدار است که اگر به فرموده رهبری ۸ میلیون بسیجی با این ویژگی‌ها در کشور وجود داشته باشند، می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه