اخبار داغ

نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:

طرح استانی شدن انتخابات بلافاصله پس از اتمام بررسی بودجه به صحن می‌آید/ مجلس به موضوع نابسامانی بازار خودرو ورود می‌کند

طرح استانی شدن انتخابات بلافاصله پس از اتمام بررسی بودجه به صحن می‌آید/ مجلس به موضوع نابسامانی بازار خودرو ورود می‌کند
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس می‌گوید طرح استانی شدن انتخابات نخستین طرحی است که پس از بررسی بودجه به صحن خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیت‌الله عبداللهی نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت اظهار داشت: مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس با آغاز بررسی لایحه بودجه تمامی دستورکارهای مجلس کنار گذاشته می‌شود؛ بر این اساس نخستین طرحی که پس از بررسی بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد، طرح استانی شدن انتخابات مجلس خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبداللهی با بیان این که من به جای عبارت «انتخابات استانی» از عبارت «انتخابات استانی-شهرستانی» استفاده می‌کنم گفت: اصلی‌ترین بخش طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات، ماده 3 این طرح است که به استانی شدن انتخابات مجلس مربوط می‌شود و ما در مجلس بر این باوریم که اجرای این طرح به نفع کشور خواهد بود.

,

وی ابراز امیدواری کرد که شورای نگهبان این طرح را رد نکند.

,

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص وضعیت بسیار نابسامان خودرو و اعتراض مردم نسبت به این موضوع گفت: حق کاملا به جانب مردم است و مجلس پس از اتمام بررسی لایحه بودجه به معضلات حوزه خودرو ورود پیدا خواهد کرد؛ قیمت خودرو نسبت به کیفیت آن بسیار بالاست و یکی از حوزه‌هایی که به ساماندهی فوری نیاز دارد، همین بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه