اخبار داغ

رئیس شورای شهر محمدیه:

بودجه 72میلیاردتومانی شهرداری محمدیه تصویب شد

بودجه 72میلیاردتومانی شهرداری محمدیه تصویب شد
رئیس شورای شهر محمدیه گفت: تعرفه عوارض و بودجه سال 98 به تصویب رسید و در آن افزایش 20میلیاردی بودجه و ثبات تعرفه عوارض اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پیشنهاد بودجه سال 98 طی 4جلسه بررسی و در نهایت با افزایش 20میلیاردی نسبت به سال گذشته به مبلغ 72میلیارد و 100میلیون تومان به تصویب رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,


وی ادامه داد: بودجه در سه حوزه خدمات اداری، خدمات شهری و عمران شهری به تصویب رسیده که جزئیات پروژه‌ها در آینده بیان می‌شود، سعی بر این بوده این پروژه‌ها منطقی و با بررسی دقیق برای محمدیه و مهرگان مطرح شود. 

رئیس شورای شهر محمدیه ابراز کرد: برای هزینه لازم است ابتدا بودجه تحقق پیدا کند، 30درصد بودجه از بخش ارزش افزوده و استانداری تامین می‌شود، 70درصد نیز توسط شهرداری از محل درآمدهای پایدار و عوارض سطح شهر تامین می‌شود. 

وی ادامه داد: تاکنون حدود 40میلیارد از بودجه سال گذشته محقق شده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به 90درصد برسد، امیدواریم بودجه سال 98نیز تحقق یافته و طبق پیش بینی‌ها اجرایی شود. 

تعرفه عوارض، تنها 10درصد افزایش می‌یابد
این مسئول عنوان کرد: تعرفه عوارض نیز طی چند جلسه بررسی به تصویب رسید، 22درصد تخفیف به عنوان هدیه خوش حسابی تا تاریخ دهم اسفندماه تمدید شده است. 

وی افزود: برای آماده‌سازی شب عید، جهت لکه گیری و روکش آسفالت یک میلیاردتومان به شهردار مجوز داده شده تا رضایتمندی در این زمینه تامین شود. 

کاظمی ابراز کرد: در تعرفه عوارض سعی شده عوارض مربوط به بخش‌های نوسازی منازل مسکونی که با قشر کم درآمد در ارتباط است، افزایش پیدا نکند و حتی بعضا کاهش نیز داشته، چند مورد نیز از تعرفه عوارض حذف شده است. 

وی گفت: در جمع آوری زباله نیز برای سال 98 افزایش بودجه نداریم، برای افزایش برخی آیتم‌ها نیز که در بخش تجاری برای شهرداری درآمد دارد پیش بینی منطقی صورت گرفته است، به طور میانگین تعرفه عوارض نهایتا تا 10درصد افزایش می‌یابد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, تعرفه عوارض، تنها 10درصد افزایش می‌یابد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه