اخبار داغ

سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

مراکز آموزشی مخفی توسط گروهک‌های تروریستی در پاکستان ایجاد شده است

مراکز آموزشی مخفی توسط گروهک‌های تروریستی در پاکستان ایجاد شده است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اردوگاه و مراکز آموزشی مخفی و نیمه‌مخفی در کشور پاکستان توسط گروهک‌های تروریستی ایجاد شده ‌که با پول و سلاحی که عربستان و امارات در اختیارات آن‌ها قرار داده‌اند ‌آموزش می‌بینند و تلاش می‌کنند با سازماندهی در کشورمان ناامنی و حوادث تروریستی ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت الله سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: کشور پاکستان مسئولیت اساسی در دفاع از مرزهای خود و پاکسازی سرزمین همجوار مرزهای ما ‌از این گروهک‌ها ‌را به‌عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی ادامه داد: متأسفانه پاکستان توانایی کمی را در قسمت بلوچستان خود مستقر کرده و ‌‌‌مرزها از سمت کشور پاکستان کاملاً باز است.

,
,


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با وجود مرز بسیار طولانی کشورمان با پاکستان که حدود یک‌هزار کیلومتر است که بخش زیادی از مرز را طی سالیان گذشته مسدود و ‌نیرو مستقر کرده‌ایم اما بخش‌هایی از آن باز است و گروهک‌های تروریستی از آن نفوذ می‌کنند.

,
,


مراکز آموزشی مخفی توسط گروهک های تروریستی در پاکستان ایجاد شده است

,
, مراکز آموزشی مخفی توسط گروهک های تروریستی در پاکستان ایجاد شده است,


وی بیان داشت: اردوگاه و مراکز آموزشی مخفی و نیمه‌مخفی در کشور پاکستان توسط گروهک‌های تروریستی ایجاد شده ‌که با پول و سلاحی که عربستان و امارات در اختیارات آن‌ها قرار داده‌اند ‌آموزش می‌بینند و تلاش می‌کنند با سازماندهی در کشورمان ناامنی و حوادث تروریستی ایجاد کنند.

,
,


سرلشکر باقری عنوان کرد: گروهک‌های ترویستی در 2 ماه گذشته تلاش‌های زیادی برای ایجاد ناامنی در کشورمان انجام دادند اما 95 درصد آن‌ها کشف و خنثی و مقابله شد ولی تعداد محدودی حادثه پیش آمد که حادثه اخیر بسیار تلخ بود.

,
,


 وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای مقابله با گروهک‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: با مقامات نظامی و سیاسی پاکستان ارتباط برقرار کرده و با فرماندهان ارتش آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد و از آن‌ها خواسته شد که ‌به‌طور جدی در منطقه حضور پیدا کرده و مسئولیت به‌عهده بگیرند و با گروهک‌های تروریستی مقابله کنند و یا اجازه دهند ‌نیروهای ما وارد شده و با این گروهک‌های تروریستی مقابله کنند.

,
,


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه براساس اطلاعاتی که در اختیار کشور پاکستان قرار دادیم از روز گذشته ارتش پاکستان عملیاتی را در منطقه بلوچستان ‌علیه گروهک‌های تروریستی آغاز کرده‌اندبیان داشت: ممکن است این برخورد کارساز نباشد اما ‌به مذاکرات و فشار بر پاکستان ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم این گروهک تروریستی از سیستان و بلوچستان ریشه‌کن شود.

,
,


وی با تصریح به اینکه باید ‌ثبات و امنیت از ناحیه پاکستان در منطقه سیستان و بلوچستان حاکم شود، افزود: ‌اگر به هر دلیلی مراکز آموزشی، اردویی، آمادی و استقرار گروهک‌های تروریستی در پاکستان قصد ادامه فعالیت داشته باشند براساس منشور ‌ملل ‌متحد، این حق طبیعی و بین‌المللی ‌جمهوری اسلامی است که رأساً با این مراکز برخورد کرده و در صورت ضرورت انتقام گرفته می‌شود.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه