اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

تشدید مقابله با قاچاق دام در زنجان/ کشف احشام قاچاق در زنجان به ارزش 2 میلیارد ریال

تشدید مقابله با قاچاق دام در زنجان/ کشف احشام قاچاق در زنجان به ارزش 2 میلیارد ریال
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقابله پلیس با قاچاق دام در استان زنجان گفت: در این راستا یک محموله احشام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در یکی از محورهای استان زنجان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف دام قاچاق خبر داد و گفت‌: ماموران پلیس آگاهی زنجان وشهرستان سلطانیه موفق شدند 87راس احشام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروها  عبوری در محور "زنجان -قزوین"  به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون 30 راس گوسفند قاچاق کشف شدافزود: کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را 500 میلیون ریال برآورد کردند.

,

وی افزود: ماموران  انتظامی شهرستان سلطانیه نیز  موفق شدند در حین گشت زنی از دو دستگاه کامیون 54 راس گوسفند و3 راس گاو نر  قاچاق کشف کنند.

,

کردلو با بیان این ارزش این احشام قاچاق نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در روز گذشته در مجموع در سطح استان از قاچاقچیان 87 راس احشام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه