اخبار داغ

آخرین وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در انبارها

آخرین وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در انبارها
معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی در انبارها برای چند ماه آینده تامین شده است، گفت:بیش از 90 درصد تقاضای ما برای ارز مورد نیاز توسط بانک مرکزی پاسخ داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمهدی بخشنده معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان شیلات، در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات دولت برای تنظیم بازار شب عید، اظهارداشت: با کمک همه جانبه دولت و کمک هایی که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی به ما کرده اند ارز مورد نیاز ما برای واردات کالاهای اساسی تامین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: به جرات می توان گفت بیش از ۹۰ درصد تقاضای ما برای ارز مورد نیاز توسط بانک مرکزی پاسخ داده شده است.
,
 
,
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما هم اکنون در دو بخش مصارف انسانی و نهاده های تولید محصولات پروتئینی وضعیت بسیار مطلوبی داریم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
,
 
,
بخشنده افزود: انبارهای بخش دولتی به عنوان ذخایر راهبردی کشور کاملاً پر است و بخش خصوصی نیز وضعیت مشابهی دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه تا چند ماه آینده در زمینه اقلامی مانند برنج، روغن، شکر، گوشت، مرغ و نیز در بخش نهاده های تولید اقلامی مانند ذرت، کنجاله و جو تامین شده و جای نگرانی نیست، تاکید کرد: این اقلام هم توسط بخش دولتی و هم توسط بخش خصوصی تامین شده بخشی نیز در مسیر ورود به کشور است. بنابراین مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم بویژه در ایام پایانی سال و ایام نوروز که مصرف مقداری بالاتر می رود، نداریم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه