اخبار داغ

در مخالفت با FATF ؛

دانشجویان بوشهری علیه استعمار کشور قیام کردند

دانشجویان بوشهری علیه استعمار کشور قیام کردند
در هفته‌های اخیر که لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) بعد از تصویب در مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای نظر نهایی صادر شده، شاهد فعالیت روشنگرانه و مطالبه گرانه جمع عظیمی از دانشجویان، طلاب و اساتید برجسته دانشگاه‌های استان بوشهر و سراسر کشور بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز شنبه ۲۷ بهمن تصمیم‌گیری درباره لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

, ,

در ایام بررسی اعلام نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون FATF ، تشکل های دانشجویی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با برگزاری تجمع و تحصن در نقاط مختلف ایران مخالفت خود را با تصویب FATF اعلام کردند و این در حالی است که با گذشت چند سال از تصویب برجام، دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی بر آن دارند که معاهده ی  fatf را به تصویب برسانند.

, FATF , FATF ,  fatf , .,

, ,

تشکل های دانشجویی با در نظر گرفتن ملاحظات کارشناسی در مورد خطر جدی خودتحریمی و عدم ‌تضمین مسئولین مربوطه، در مورد همکاری با سازمان FATF و عضویت در کنوانسیون CFT و پالرمو، از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار عدم تکرار برجامی دیگر از سوی دولت مردام کشور هستند.

, FATF , CFT ,

, ,

در هفته‌های اخیر که این لایحه بعد از تصویب در مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای نظر نهایی صادر شده، شاهد فعالیت روشنگرانه و مطالبه گرانه جمع عظیمی از دانشجویان، طلاب و اساتید برجسته دانشگاه‌های سراسر کشور بوده ایم.

,

, ,

دانشجویان از دانشگاه های مختلف کشور، یک صدا و همراه با هم برای جلوگیری از تصویب استعمارنامه FATF به پا خواسته اند تا از مسئولین و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بخواهند که با امضا نکردن این لایحه، کشور را در باتلاق برجامی دیگر گرفتار نکنند و در مقابل زیاده خواهی های  استکبار و استعمارگران غرب و لیبرال‌های سازشکار و بزدل داخلی بایستند و امنیت و معیشت مردم را بازیچه این لوایح نکنند.

, FATF , .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه