اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

جواب محکمی به تروریست‌ها خواهیم داد/ دشمنان به نتیجه نخواهند رسید

جواب محکمی به تروریست‌ها خواهیم داد/ دشمنان به نتیجه نخواهند رسید
کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ثابت کرده هرگاه این جریان‌ها به ما آسیب رساندند ما جواب محکمی به آن‌ها داده‌ایم و قطعا بدانید که در مورد این حادثه نیز جواب محکمی خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون حادثه تروریستی جاده زاهدان خاش، اظهار کرد: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  پیرامون حادثه تروریستی جاده زاهدان خاش، اظهار کرد: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی به پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد.,

 

,

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد دو اتفاق در دنیا افتاد یکی این‌که منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و دیگری این‌که جمهوری اسلامی اعلام استقلال کرد و روی پای خود ایستاد.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی به سخن امام راحل که فرمودند "نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی" اشاره کرد و گفت: برای غرب غیرقابل قبول بود که بتواند این رفتار جمهوری اسلامی را بپذیرد لذا تهدیدها آغاز شد و در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی تهدید شدیم.

,

 

,

مزگی‌نژاد به ترور شخصیت‌ها بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: جنگ تحمیلی، کودتای نظامی، تهاجم و جنگ نرم، محاصره اقتصادی و تحریم از جمله ابزارهای تهدید دشمن بعد از انقلاب اسلامی بوده است.

,

 

,

وی افزود: دشمن انتظار داشت با استفاده از این ابزارها ملت ایران بترسند و در مقابل آن‌ها سر تعظیم فرود بیاورند که این اتفاق نیفتاد و آن‌ها به اهداف مدنظر خود نرسیدند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امسال با توجه به فضای خروج آمریکا از تحریم، انتظار داشتند مردم در 22 بهمن به میدان نیایند و از انقلاب اسلامی پشتیبانی نکنند اما حضور جانانه مردم در صحنه باعث شد به مذاق آن‌ها خوش نیاید و دنبال این بودند که حضور مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند لذا در این اقدام تروریستی که در زاهدان انجام شد تعدادی از مدافعان مرز را به شهادت رساندند.

,

 

,

مزگی‌نژاد تصریح کرد: رسانه‌های غربی مانند بی‌بی‌سی و آمدنیوز و دیگران، ساخته و پرداخته طراحان ترور هستند و استکبار جهانی برای این‌که بتواند در فضای مجازی و فکری ما اثر بگذارد اقدام به تأسیس این‌گونه رسانه‌ها کرده است لذا نباید انتظار داشت این رسانه‌ها به نفع انقلاب اسلامی صحبت کنند و به وجود آمده‌اند تا تبلیغات غرب را هدایت کنند لذا طبیعی است که از جنایات غرب هم حمایت کنند.

,

 

,

وی افزود: بعضی از رسانه‌ها توسط غرب به وجود نیامدند اما عمال و نوکران آن‌ها در منطقه هستند مانند عربستان سعودی که در این فضا به نفع غرب تلاش می‌کند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسانه‌هایی که به نفع غرب کار می‌کنند یا سرسپرده به غرب یا وابسته به غرب یا جیره‌خوار غرب هستند و پول می‌گیرند تا به نفع غرب کار کنند و دارند نوکری خود را انجام می‌دهند.

,

 

,

مزگی‌نژاد تصریح کرد: ملت هوشیار ما با شناختی که از این رسانه‌ها دارند قطعا آن‌ها را در صحنه انقلاب اسلامی قبول ندارند مگر کسانی که فریب‌خورده باشند یا وابسته به جریانات غرب باشند و طبیعی است که این‌ها چاره‌ای جز پشتیبانی از غرب نداشته باشند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که اسلام به ما اجازه شروع‌کردن جنگ را نمی‌دهد، افزود: اگر تاریخ صدر اسلام را مطالعه کنید جنگ‌هایی که پیامبر اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع) و سایر بزرگان انجام دادند هرگز شروع جنگ با مسلمانان نبوده است و ابتدا با نصیحت سعی کردند تا بعضی از فریب‌خوردگان برگردند و وقتی که اتمام حجت شد، طبیعتا جنگ که آغاز شده دشمن شروع کننده بوده است.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما همان رفتار اسلام و پیامبر اکرم(ص) را در انقلاب اسلامی دنبال می‌کنیم و تاکنون به هیچ کشوری کوچکترین تعرضی نکرده‌ایم اما اگر کشوری، گروهی و افرادی وارد میدان شدند، منتظر هستند ما یک نبردی را آغاز کنیم و به بهانه این نبرد از ما انتقام بگیرند.

,

 

,

مزگی‌نژاد خاطرنشان کرد: طبیعتا این که ما یک نبرد را آغاز نمی‌کنیم نشانه ضعف ما نیست بلکه نشانه این است که ما بنا داریم اخلاق‌مداری را حتی در نوع نبرد هم رعایت کنیم.

,

 

,

وی افزود: ما قدرت و قوت سنگینی در منطقه داریم و دشمنان منتظر هستند تا به وسیله بهانه‌ای به میدان بیایند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ما جریان‌های جیش‌الظلم، طالبان، وهابیت و صلفی را می‌شناسند و به هیچ وجه قابل قبول نیستند.

,

 

,

مزگی‌نژاد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ثابت کرده هرگاه این جریان‌ها به ما آسیب رساندند ما جواب محکمی به آن‌ها داده‌ایم و قطعا بدانید که در مورد این حادثه نیز جواب محکمی خواهیم داد.

,

 

,

وی افزود: باید کمی صبر کرد تا شرایط بررسی و اهداف مشخص شود و اگر نیازی به برخورد بود آنگاه اقدام شود.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مخالفت با اسلام از روزی که اسلام آمده، بوده است و مخالفانی داشته که آرزوی نابودی آن را داشتند اما اتفاقی که افتاد اسلام روز به روز گسترش پیدا کرد.

,

 

,

مزگی‌نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نیز پیرو اسلام ناب‌محمدی است و همان مسیر را دنبال می‌کند، ما دشمنان زیادی داریم و از اول انقلاب بودند، هستند و خواهند بود و تمام‌شدنی نیستند.

,

 

,

وی افزود: در طی 40 سال انقلاب اسلامی چیزی که در صحنه مانده همین انقلاب بود و مسیر خود را طی می‌کند، دشمنان شاید ضربه‌ای مانند همین حادثه تروریستی را بزنند اما چیزی که مشخص است به آرزوهای خود نمی‌رسند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما آینده خود را بسیار روشن می‌دانیم و قطعا دشمنان ما به نتیجه‌ای نخواهند رسید و ان‌شاءالله در سایه همدلی، وحدت، پشتیبانی از ولایت در صحنه انقلاب اسلامی بدرخشیم و به کوری چشم دشمنان به اهداف اصلی آن برسیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه