اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد؛

آغاز ساخت پل جدید با اعتبار ۴۶ میلیارد در پل سفید/بار ترافیکی در سوادکوه کم می‌شود

آغاز ساخت پل جدید با اعتبار ۴۶ میلیارد در پل سفید/بار ترافیکی در سوادکوه کم می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه ساخت پل در پل سفید که از سال 83 در راستای کارهای باقیمانده برای تکمیل طرح چهار بانده کردن جاده قائم‌شهر به تهران کلید خورده بود؛ با اعتباری حدود 460 میلیارد ریال آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید محمد نظری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه کار ساخت پل جدید در شهر پل سفید واقع در سوادکوه آغاز شده است؛ اظهار کرد:  در تلاش هستیم اتمام این پروژه، خط پایانی بر گره ترافیکی یکی از محورهای  پر تردد کشور در ایام تعطیل سال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
 
وی افزود: ساخت پل در پل سفید بخشی از کارهای باقیمانده برای تکمیل طرح چهار بانده کردن جاده قائم‌شهر به تهران است که از سال 83 کلید خورده بود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: جاده قائم‌شهر به تهران که بار اصلی هدایت ترافیک خودروهای سنگین را در ایام تعطیل سال برعهده دارد، 190 کیلومتر طول دارد که 85 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.
 
 نظری ضمن اشاره به این نکته که به‌دلیل  وجود یک پل کم عرض در ورودی شهر پل سفید که تنها برای عبور 2 خودرو به‌صورت رفت و برگشت امکان تردد وجود دارد؛ ادامه داد: به همین دلیل هم این مقطع از مسیر جاده قائم‌شهر - تهران همواره با مشکل ترافیک سنگین مواجه است و پل کنونی ورودی شهر پل سفید جوابگوی حجم زیاد تردد خودروها به ویژه در ایام تعطیل و با توجه به چهاربانده شدن این مسیر نیست و به همین دلیل، ساخت پل جدید به صورت چهارخطه در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با اعلام اینکه کار ساخت پل جدید با اعتبار ملی 460 میلیارد ریال پیش بینی شده و به مدت 2 سال زمان می‌برد؛ بیان کرد:  این پل به‌صورت چهارخطه احداث و در این حالت، امکان تردد خودروهای بیشتر در این پل فراهم می‌شود که با بهره برداری آن، گره ترافیکی آن برطرف خواهد شد.

گفتنی است بار ترافیکی این محور که قسمت‌هایی از آن از درون شهرهای شیرگاه، زیرآب و پل سفید و روستاهای مجاور عبور می‌کند، باعث شده تا مردم ساکن در این مناطق به علت حجم بالای ترافیک در این نقاط، همواره متحمل مشکلاتی شوند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه