اخبار داغ

جشن نوروزگاهی مشترک ایران و آذربایجان در اردبیل برگزار می شود

جشن نوروزگاهی مشترک ایران و آذربایجان در اردبیل برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه بررسی برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: ستاد خدمات سفر استان امسال با رویکردی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دایر می‌شود که تمامی خدمات ارایه شده در این ستاد نیز باید از طریق خود اداره کل انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، تصریح کرد: با استفاده از شبکه‌های سراسری به ویژه رادیو نیز می‌توانیم در جذب گردشگران فعالیت موثری داشته باشیم که تلاش می‌کنیم در این حوزه تلاش و پیگیری لازم را داشته باشیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی باید حضور فعالی در ستاد خدمات سفر داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

,

فلاحی با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در سطح استان بیان کرد: تنوع خدمات و تنوع جاذبه‌های گردشگری در استان اردبیل سبب شده تا این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی باشد و ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم تا از این قابلیت‌ها در راستای توسعه استان بهره‌برداری شود.

,

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جامع برای استقبال از مسافران نوروزی در سطح استان در راستای رونق و توسعه بخش گردشگری افزود: باید برای گردشگران عرب در ایام نوروز برنامه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که این مساله می‌تواند در رشد اقتصادی استان بسیار مفید باشد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود که در این حوزه باید مقدمات امر فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه