اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

آغاز طرح ترافیکی استقبال از بهار در مازندران

آغاز طرح ترافیکی استقبال از بهار در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات پایان سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با قدردانی از حضور پرشور و پرصلابت مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن ماه که حماسه‌ای دیگر را رقم زدند، وقوع حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب را تسلیت گفت.

وی، حرکت عظیم 22 بهمن ماه را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام دانست و تصریح کرد: بی شک مردم پشتوانه این انقلاب هستند و تداوم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در صحنه رقم خواهد خورد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد در معابر عمومی، خیابان‌ها و افزایش بار ترافیک و همچنین حضور شهروندان در مراکز تجاری و بازار از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار از 27 بهمن ماه تا 28 اسفندماه خبر داد.

این مسؤول به تقویت گشت های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور اشاره کرد و گفت: در این طرح با اشراف اطلاعاتی و حضور هوشمندانه پلیس در سطح جامعه با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد .

مفخمی از آمادگی 100 درصدی پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و مؤوسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به‌منظور پیشگیری از جرایم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با بانک‌ها و مؤوسسات مالی و اعتباری و تقویت حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و افزود: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه