اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:

حفظ شعار و مسیر انقلاب پس از 40 سال/جامعه متدین نیاز به نخبگان توانمند دارد

حفظ شعار و مسیر انقلاب پس از 40 سال/جامعه متدین نیاز به نخبگان توانمند دارد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از 40 سال هنوز شعار و مسیرش را حفظ کرده است گفت: جامعه متدین و امام زمانی نیاز به نخبگان توانمند دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی یک اتفاق نادر در جهان است اظهار داشت: هیچ انقلابی نتوانست از 10 سال بیشتر مسیرش را برود؛ انقلاب اسلامی بعد از 40 سال هنوز شعار و مسیرش را حفظ کرده و هنوز هم‌خانواده شهید و شهادت رایج ارزش‌ها است و هنوزم دین‌داری رایج است و مردم‌سالاری را حفظ کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه آزادی بیان و مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی حفظ‌شده است افزود: استقلال ما زبانزد است؛ همدل و هم‌زبان می‌شویم و باید خود را برای ورود به دهه پنجم که دهه سرنوشت سازی است آماده کنیم و امیدواریم پایان این دهه تمدن اسلامی حاکم و به ظهور امام زمان(عج) منجر شود.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: برای این دهه سخت نخبگان باید پیشگام باشند و پیشرانی بیشتر در ذهن و فکر است و باید خودمان را آماده کنیم،برای چالش‌ها جواب منطقی پیدا کنیم، راه منطقی داشته باشیم و برای مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد راهکار را پیدا کنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: باید حاکمیت را توانمند کنیم و آماده‌ باشیم، کادر سازی و مسئله یابی کنیم و ورزیدگی روح و ذهن محقق شود چون جامعه متدین و امام زمانی حتماً جامعه‌ای است که نیاز به نخبگان توانمند دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه