اخبار داغ

در نشست سیاسی شورا و نخبگان بسیج اقشارلرستان مطرح شد؛

دستاوردهای انقلاب با مقیاس جهانی سنجیده شود/خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با بصیرت افزایی

دستاوردهای انقلاب با مقیاس جهانی سنجیده شود/خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با بصیرت افزایی
معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید دستاوردهای انقلاب را با مقیاس جهانی سنجید و در وضعیت فعلی توطئه‌های دشمن را با بصیرت افزایی خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ حجت اله صادقی ظهر امروز در نشست سیاسی شورا و نخبگان بسیج اقشار استان اظهار داشت: دشمن این انتظار را داشت که با توطئه‌های خود، امسال ما در یک تابستان داغ به سر ببریم که نتوانستند و این ناتوانی دشمن را نسبت به گذشته عصبانی‌تر کرده است بنابراین چون خواستند یک زهرچشم بگیرند، جنگ اقتصادی علیه ملت ایران لحاظ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: جنگ اقتصادی اولیه آمریکا در سال 58 علیه ملت ایران به راه افتاد که تاکنون چهار مرحله داشته است که خوشبختانه مردم ایران در این چهار مرحله جنگ اقتصادی پیروز شده است.

,

 

,

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه دشمن انتظار داشت در این تحریم آخر که مرحله چهارم بود بتواند انقلاب را دچار فروپاشی کند عنوان کرد: تا قبل از این دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی بود ولی به این نتیجه رسید که نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را براندازی کند و به دنبال فروپاشی افتاد، دشمن این انتظار را داشت که با انجام تحریم‌های اقتصادی بتواند مردم را به کف خیابان بکشاند و مردم با دست خودشان انقلابی را که ایجاد کردند را از بین ببرند.

,

 

,

وی بیان کرد: خوشبختانه دشمن در این زمینه نیز موفق نشد و حضور آگاهانه مردم در 22 بهمن درس‌های بزرگی به دشمنان انقلاب داد و مردم نشان دادند رهبری را دوست دارند، نظام در دل مردم جا دارد چراکه برای این نظام خون و جان داده‌اند.

,

 

,

سرهنگ صادقی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران تصریح کرد: این افراد برای امنیت میهن اسلامی جان خود را از دست دادند که البته این خون‌ها انقلاب را آبیاری و نظام را بیمه خواهد کرد.

,

 

,

وی گفت: دشمن نتوانست در 22 بهمن نیز کاری انجام دهد و خداوند مکرشان را به خودشان برمی‌گرداند؛ نباید غافل شویم چراکه آنچه در وضعیت فعلی اهمیت دارد داشتن بصیرت و بینش است به‌ویژه برای ماه‌هایی که دغدغه این را داریم که از نظام و ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم.

,

 

,

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: نتانیاهو می‌گوید بمبی که در جمهوری اسلامی انداخته‌ایم به نام فضای مجازی ارزشش از هزاران بمب بیشتر است، ما در این فضا قرار داریم که امیدواریم بتوانیم بصیرت افزایی کرده و از انقلاب، نظام، ارزش‌ها و انقلابمان دفاع کنیم.

,

 

,

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: باید دستاوردهای انقلاب را با مقیاس جهانی سنجید و این دستاوردها را از دو جنبه بررسی کرد که می‌توان به جنبه رویکردی و عملکردی اشاره کرد و باید در وضعیت فعلی توطئه‌های دشمن را با بصیرت افزایی خنثی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه