اخبار داغ

برپایی میز خدمت در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد؛ رفع مشکل 4 محله

برپایی میز خدمت در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد؛ رفع مشکل 4 محله
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: تاکنون بیش از 50 درصد معایب و مشکلات مردم 4 محله حاشیه شهر خرم‌آباد برطرف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر امروز در حاشیه برگزاری چهارمین میز خدمت بسیج در محلات کمتر برخوردار شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: برنامه فرهنگی و اجتماعی میز خدمت‌رسانی بسیج تاکنون در چهار محله ماسور، کهریز، اسدآبادی و پشته حسین‌آباد با حضور مسئولان ادارات برگزارشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با اشاره به رفع 50 درصدی مشکلات مردم محلات ذکرشده افزود: در یکشنبه‌های هر هفته معایب و آسیب‌های مناطق حاشیه شهر و مشکلات مردمی با حضور مدیران شهرستان و مسئولان ادارات همان منطقه به جهت رفع حداکثری آن‌ها بررسی می‌شود.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، حضور میدانی و نشست چهره به چهره مسئولان با مردم ازجمله اهداف برگزاری برنامه میز خدمات‌رسانی در این محلات است.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری چهارمین میز خدمت بسیج در محله پشته حسین‌آباد بیان کرد: این منطقه یکی از بزرگ‌ترین محلات خرم‌آباد با 52 هزار نفر و12 هزار خانوار است که با امکاناتی ابتدایی، متأسفانه از کمترین خدمات شهری برخوردار است.

,

 

,

سرهنگ بازگیر تصریح کرد: با کمک بسیجیان کار تعمیرات و بازسازی 9 منزل در محله پشته حسین‌آباد انجام‌شده است که متأسفانه برخی مدارس به دلیل شدت فرسودگی در معرض تعطیل شدن است که پیگیری این مشکل اهتمام جدی مسئولان امر را می‌طلبد.

,

 

,

وی گفت: ایجاد فضای سبز و ورزشی، تکمیل وضعیت مساجد، رفع مشکل آسفالت و روشنایی کوچه‌ها، لایروبی خط فاضلاب و برطرف کردن کاهش فشار آب در دستور کار قرارگرفته است، همچنین نقش و حضور بسیجیان برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها در مغازه‌های سطح شهرستان از دیگر اقدامات است.

,

 

,

میز خدمت رسانی سپاه در پشته حسین آباد خرم اباد

, میز خدمت رسانی سپاه در پشته حسین آباد خرم اباد,

میز خدمت رسانی سپاه در پشته حسین آباد خرم اباد1

, میز خدمت رسانی سپاه در پشته حسین آباد خرم اباد1,

یکشنبه های خدمت رسانی در محلات حاشیه شهر خرم اباد

, یکشنبه های خدمت رسانی در محلات حاشیه شهر خرم اباد,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه