اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

آینده روشن انقلاب مهم ترین پیام بیانیه رهبری است

آینده روشن انقلاب مهم ترین پیام بیانیه رهبری است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهمترین پیام گام دوم انقلاب این است که انقلاب آینده روشنی دارد و باید با اصلاح کاستی ها در این مسیر، پُر شتاب تر حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همایون رهبران امروز  در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران چند روز پیش بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که پیام های مهم و اساسی در این بیانیه وجود دارد و نشان می دهد باتوجه به فرامین رهبری می توان در مسیر انقلاب و پیشرفت به حرکت خود ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همایون رهبران امروز  در گفت و گو با, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، مستکبران و سلطه گران تلاش داشتند تا اجازه ندهند انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود برسد و مدام در این سالها توطئه هایی را طراحی کردند که همه آنها با شکست همراه شدند چرا که ملت ایران هر روز منسجم تر از گذشته و با عزت و اقتدار در مسیر انقلاب حرکت می کند و امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

,

 

,

به گفته وی یکی از پیام های مهم این بیانیه نشان می دهد که علیرغم همه جوسازی ها و توطئه ها در طول این سالها، انقلاب پویا در حال حرکت بوده و انقلاب آینده روشنی دارد و باید برای حرکت پر شتاب در این مسیر، کاستی های قبل را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کرد.

,

 

,

رهبران اظهار داشت: در بخش دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری پیامی راخطاب به جوانان عنوان می فرمایند و نشان می دهد نیروهای جوان باید وارد میدان شوند چرا که در این مسیر، جوانان موتور محرکه پیشرفت هستند و در همه هفت مولفه مشخص شده در بیانیه رهبری، نقش جوانان بسیار برجسته است و این محورها چرخ دنده های حرکت به سمت جلو هستند.

,

 

,

به گفته وی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این بیانیه در همه عرصه ها پیش بینی لازم را انجام داده و محور اصلی این بیانیه علم و پژوهش است چرا که مابقی مولفه ها متکی به علم هستند و برای هر اقدام و کاری که قرار است انجام شود باید علم مورد نظر باشد تا اقدام با موفقیت همراه شود.

,

 

,

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) افزود: آینده انقلاب روشن است و با امید به آینده می توان در این مسیری که 40 سال است با موفقیت طی کرده ایم را ادامه دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه