اخبار داغ

مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد تقدیم می کند:

معمای یک سقوط؛ روایتی مستندگونه از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج+موشن گرافیک

معمای یک سقوط؛ روایتی مستندگونه از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج+موشن گرافیک
مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تولید یک مستند و یک موشن گرافیک کرد و در هر کدام از آن ها با نگاهی خاص به ماجرای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس 29 بهمن ماه 1396 تلخ ترین روز در استان کهگیلویه و بویراحمد بود چرا که در این روز هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد و 65 مسافر و خدمه ان جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, 29 بهمن ماه 1396 تلخ ترین روز در استان کهگیلویه و بویراحمد بود چرا که در این روز هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد و 65 مسافر و خدمه ان جان خود را از دست دادند.,

 

,

یک سال از ان ماجرا می گذرد اما داغ این حادثه تلخ بر دل خانواده های بسیاری مانده است و امروز در سالگرد این اتفاق مراسم یادبودی هم در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

, یک سال از ان ماجرا می گذرد اما داغ این حادثه تلخ بر دل خانواده های بسیاری مانده است و امروز در سالگرد این اتفاق مراسم یادبودی هم در فرودگاه یاسوج برگزار شد. ,

 

,

مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد نیز به همین مناسبت اقدام به تولید یک مستند و یک موشن گرافیک کرد و در هر کدام از آن ها با نگاهی خاص به ماجرای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج پرداخته است که در ادامه می توانید ان ها را مشاهده و دانلود کنید:

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه