اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه:

اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان دلیل ضعف و ذلت دشمن است/مظلومیت شهدای این حادثه نتیجه می دهد

اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان دلیل ضعف و ذلت دشمن است/مظلومیت شهدای این حادثه نتیجه می دهد
مشاور وزیر امور خارجه گفت: بلاشک شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان رویش های انقلاب هستند و این مظلومیت نتیجه می دهد و خونشان برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به حادثه تروریستی رخ داده در سیستان و بلوچستان گفت: این اتفاق رخ داده دلیل قدرت دشمن نیست و دلیل ضعف و ذلت آنان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اقدامات تروریستی در سال های پس از پیروزی انقلاب ابراز کرد: در آن زمان به منظور ایجاد ترس و وحشت تعداد زیادی از شخصیت های درجه اول را ترور می کردند؛ ولی باز شاهد بودیم که به جایی نرسیدند.

,

مشاور وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ترور ابزار انسان های بزدل، شکست خورده و جا مانده است، عنوان کرد: اقدام به ترور وسیله انسان های خبیثی است که آدم کش هستند و به افراد دیگر هزینه می دهند که دیگران را بکشند ولی اقدام آنان به جایی نمی رسید چرا که ریشه ندارد.

,

شیخ الاسلام بیان کرد: منافقین با آن همه عظمت، قدرت و نفوذشان در داخل نظام کشور اقداماتی را انجام دادند و با وجود اینکه در آن زمان ضعیف تر از امروز بودیم، به هیچ جا نرسیدند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: بلاشک شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان رویش های انقلاب هستند و این مظلومیت نتیجه می دهد و خونشان برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) کمک می کند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی در اسلام حضرت امام حسین علیه السلام را سر بریدند و خاندان پیامبر(ص) را قتل عام کردند و بر روی آنان اسب تاختند؛ چه اتفاقی افتاد؛شاهد بودیم که اقدامات آنان هیچ نتیجه ای نداد؛ این قساوت ها همان روش یزیدی و امثالهم است که در طول تاریخ محکوم به نابودی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه