اخبار داغ

یک فرهنگ قدیمی و بازی کودکانه در قاب دوربین/تولید تله فیلم محلی"سیل" توسط کارگردان چرامی

یک فرهنگ قدیمی و بازی کودکانه در قاب دوربین/تولید تله فیلم محلی"سیل" توسط کارگردان چرامی
کارگردان چرامی از اکران تله فیلم محلی"سیل" در پایان سال جاری خبر داد و گفت: "سیل" یکی از سرگرمی های استان کهگیلویه و بویراحمد یا به نوعی یک بازی کودکانه و یا یک شکار محسوب می شود که در این تله فیلم اتفاقات جالبی می افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  خلیل عمران پور کارگردان چرامی از اکران تله فیلم "سیل" در پایان سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس عنوان کرد:  "سیل" یکی از سرگرمی های استان کهگیلویه و بویراحمد یا به نوعی یک بازی کودکانه و یا یک شکار محسوب می شود که در این تله فیلم اتفاقات جالبی می افتد.

, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود: این تله فیلم ماجرای کودکی بوده که به دنبال گرفتن و شکار پرنده ای است که در نهایت منجر به کشته شدن پرنده میشود.

,

 

,

این کارگردان چرامی با اشاره به اهداف اکران این فیلم گفت: فیلم "سیل" یک گوشه ای از سنت محلی را به تصویر می کشد که کودکان این منطقه در بازی های خود از آن استفاده می کنند.

,

 

,

عمران پور افزود:فرهنگ های سنتی ما در کهگیلویه و بویراحمد در تله فیلم "سیل"به نمایش گذاشته میشود و ما نیز چه فرهنگ های استانمان را در سراسر کشور و حتی جهان تبلیغ می کنیم.

,

 

,

گفتنی است این فیلم با همکاری انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام اکران می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه