اخبار داغ

یک عضو کمیسیون اقتصادی:

مجلس با مسببین گرانی خودرو برخورد می‌کند

مجلس با مسببین گرانی خودرو برخورد می‌کند
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به موضوع گرانی خودرو ورود می‌کند و با مسببین این گرانی برخورد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرجه طیار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی کشور و با وجود فشارهایی که روی مردم هست دستگاه‌های نظارتی و وزارت صنایع باید تدابیر خاصی اتخاذ کنند تا این فشار از روی مردم برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: آنچه ما در مورد قیمت خودرو شاهد هستیم به هیچ وجه قابل قبول نیست. قطعاً مجلس در مورد افزایش قیمت خودرو ورود خواهد کرد و با مسببین این گرانی برخورد می‌کند. ما انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه جلوی هنجارشکنی و فشار مضاعفی که با افزایش قیمت خودرو به مردم وارد می‌شود را بگیرند.
,
 
,
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با بیان اینکه «سال‌هاست کمک‌هایی از سوی دولت به خودروسازها صورت می‌گیرد» تصریح کرد: علی رغم این کمک‌ها خودروسازان ظرف یک سال گذشته مدیریت خوبی را از خود نشان ندادند. مردم انتظار دارند این رویه مدیریت شود و ما امیدواریم وزیر صنایع و مدیران خودروسازی در این باره تدبیری کنند.
,
 
,
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس انحصاری بودن بازار خودرو را از عوامل عمده بروز وضعیت فعلی در بازار خودرو دانست و خاطرنشان کرد: ما باید دست کسانی که می‌خواهند به این بازار وارد شوند را باز بگذاریم تا رقابت ایجاد شود، کیفیت خودروها افزایش پیدا کند و جلوی انحصاری که در قیمت گذاری وجود دارد و باعث می‌شود خودروسازان هر قیمتی که می‌خواهند اعمال کنند گرفته شود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه