اخبار داغ

آیت الله سبحانی:

نیروهای مسلح باید مراقبت‌های امنیتی را در انتقال نیروها در نظر بگیرند

نیروهای مسلح باید مراقبت‌های امنیتی را در انتقال نیروها در نظر بگیرند
آیت الله سبحانی گفت: نیروهای مسلح کشورمان باید مراقبت‌های امنیتی را در انتقال نیروها در نظر بگیرند تا شاهد حوادث تروریستی ناگوار برای این نیروها نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله سبحانی عصر دیروز در دیدار با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان باید مراقبت‌های امنیتی را در انتقال نیروها در نظر بگیرند تا شاهد حوادث تروریستی ناگوار برای این نیروها نباشیم.

کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است

وی گفت: کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است و باید در نیروهای مسلح برای مقابله با فرهنگ تک فرزندی تلاش شود تا نسل کشورمان جوان باشد، اسلام از ابتدا بر اقتدار بود، اینکه دشمنان ببینند که ما مقتدر هستیم، روحیه آن‌ها عوض می‌شود.

آیت الله سبحانی بیان داشت: براساس آیه قرآن باید هر چه که در توان داشته باشیم برای تقویت نظامی تلاش کنیم تا در دل دشمنان ترس و رعب بیندازیم.

وی تاکید کرد: هر چه که بتوانیم قدرت نظامی کشور را بالا ببریم تا دشمنان بترسند به آیه قرآن عمل کردیم.

کمک به سازندگی کشور از جمله وظایف نیروهای مسلح است

همچنین سرلشکر محمد باقری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح آمادگی دارند که در زمینه ساخت ابزار پیشرفته صنعت خودروسازی و صنعت نفت کمک کنند، کمک به سازندگی کشور از جمله وظایف نیروهای مسلح است و در این راستا شاهد افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودیم که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) احداث شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: وظیفه دورکردن تهدیدات از کشورمان از وظایف نیروهای مسلح است، ایران در زمینه تولید تجهیزات نظامی پیشرفت‌هایی زیاد داشت و روز گذشته شاهد بهره‌برداری از یک زیردریایی بودیم و در زمینه ساخت موشک پیشرفت زیادی داشتیم.

سرلشکر باقری گفت: رهبر معظم انقلاب این ستاد را پس از دوران دفاع مقدس برای اداره امور نیروهای مسلح را پایه‌گذاری کردند، وظیفه اصلی نیروهای مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت است.

وی تاکید کرد: دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده و با تقویت کشور و بازدارندگی، تهدید نسبت به ایران کاهش یافته است، اما تهدیدات امنیتی و جاسوسی را انجام می‌دهند.

 به سربازان شغل و حرفه می‌آموزیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان افزود: کشورمان مرز هزار کیلومتری با پاکستان دارد که توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حفاظت می‌شود، هنوز بخشی از این مرز باز است که از این طریق تروریست‌ها وارد کشورمان می‌شوند.

وی عنوان کرد: عامل انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده، خودش را در کنار اتوبوس حامل پاسداران منفجر کرد، با دولت پاکستان مذاکره کردیم تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

سرلشکر باقری بیان داشت: به سربازان شغل و حرفه می‌آموزیم، در دو سال اخیر حدود 200 هزارنفر از سربازان وظیفه، آموزش‌های فنی حرفه ای را گذراندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه