اخبار داغ

سردار غیب پرور در سمنان خبر داد؛

افزایش ۵۰۰۰ گروه جهادی در سطح کشور/ هر پایگاه مقاومت، یک گروه جهادی تشکیل دهد

افزایش ۵۰۰۰ گروه جهادی در سطح کشور/ هر پایگاه مقاومت، یک گروه جهادی تشکیل دهد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش 5 هزار گروه های جهادی در سطح کشور گفت: 6 هزار گروه جهادی طی 2 سال اخیردر کشور فعالیت می کردند که این تعداد به 11 هزار رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران با اشاره به ایتکه از دو سال گذشته تا امروز مسیری را انتخاب کرده‌ایم تا طرح‌های اعتلای بسیج به‌خوبی اجرایی شود؛ گفت: این طرح‌ها روی ریل خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه بسیج و حیات بسیج و تعالی آن در خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: در این راستا طرح اطلاع گروه‌های جهادی در دستور کار قرارگرفته است.

,

غیب پرور با بیان اینکه راه استمرار حیات انقلاب در حضور مردم است، اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران پذیرفته‌شده و غیرازاین نیست

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش 5 هزاری گروه های جهادی در سطح کشور گفت: 6 هزار گروه جهادی طی 2 سال اخیردر کشور فعالیت می کردند که این تعداد به 11 هزار رسیده است.

,

غیب پرور با بیان اینکه در حال حاضر در سراسر کشور 50 هزار پایگاه مقاومت وجود دارد گفت: باید به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی درست شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نحوه فعالیت بسیج جامعه پزشکی در کشور خاطرنشان کرد: در خصوص بسیج جامعه پزشکی هم به حال به این صورت است که خدمات درمانی در قالب گروه‌های جهادی در نقاط محروم کشور دنبال می‌شود.

,

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی در هر محله‌ای مستقر می‌شوند و از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند تا جامعه به‌صورت یکپارچه با قشر خدمت رسان مخلص، بی‌مزد و بی‌هیاهو همراه شوند و مشکلاتشان بررسی شود.

,

غیب‌پرور افزود: نیاز کشور به خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی بیش از زمان کنونی است، و ما به‌عنوان یک بسیجی قصد داریم در جامعه الگوسازی شود و هم کار جهادی صورت گیرد و این امر روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حجم خدماتی که گروه‌های جهادی در اقصا نقاط کشور در حال ارائه به ملت بزرگ ایران هستند، بیان کرد: به‌قدری زیاد و فوق‌العاده است که حتی برای خود ما نیز قابل‌احصا نیست؛ چراکه بسیاری از گروه‌های جهادی بدون هیاهو فعالیت می‌کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اثربخشی بیشتر گروه‌های جهادی در این است که به هر گروه جغرافیای هدف همچون یک روستا یا منطقه‌ای از یک شهر را به مدت سه تا پنج سال تحویل دهیم و خدمات بریده‌بریده از میان برداشته و خدمت‌رسانی مستمری انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه