اخبار داغ

درجلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر فیروزکوه صورت گرفت؛

تاکید بر ساماندهی بازار و نظارت بر گران فروشی و کم فروشی ها در ایام نوروز

تاکید بر ساماندهی بازار و نظارت بر گران فروشی و کم فروشی ها در ایام نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیمه نیوز، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر فیروزکوه ویژه نوروز ۹۸ به ریاست مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان و با حضور مدیران و مسئولین ادارات مرتبط روز گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دیمه نیوز,  دیمه نیوز,

در این جلسه فرماندار فیروزکوه با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: در این ستاد بایستی با نگاه به اقدامات گذشته و بررسی آن ها، از تجربیات بدست آمده استفاده و نظرات کارشناسی را طرح نمود تا برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات صورت پذیرد؛ مسئولین مربوطه نظرات و گزارشات تحلیلی مجموعه خود را منعکس کنند تا جمع بندی دقیق و کارشناسی داشته باشیم.

,

یوسفی جمارانی با اشاره به تغییرات جوی و بارش های احتمالی تأکید بر آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران داشت و ادامه داد: شهرستان فیروزکوه مقصد و محل عبور مسافران و گردشگران است که خدمات دریافت می نمایند؛ نحوه برخورد و رسیدگی به شکایات به صورت متمرکز پیش بینی شود تا امکان پیگیری و بررسی اقدامات توسط دبیرخانه ستاد وجود داشته باشد.

,

وی بر ساماندهی بازار و نظارت بر گران فروشی و کم فروشی ها و برخورد با تخلفات احتمالی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز تأکید کرد.

,

فرماندار فیروزکوه از مسئولین کمیته های ستاد خواست تا تابلوها و بنرهای راهنمایی محل استقرار اماکن ارائه دهنده خدمات و ادارات را برای استفاده مسافران نوروزی و شهروندان در مبادی ورودی شهرها نصب نمایند.

,

وی همچنین رفع مشکلات نقاط حادثه خیر جاده ای را خواستار شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، این مهم بایستی در دستور کار قرار گیرد تا از خطرات و تلفات جانی و مالی هم برای شهروندان و هم برای مسافران کاسته شود.

,

یوسفی جمارانی با اشاره به پتانسیل های گردشگری فیروزکوه خاطرنشان کرد: فرصت بسیار مناسبی است تا ظرفیت های گردشگری شهرستان را با اطلاع رسانی مناسب، معرفی کنیم؛ انتظار داریم بین دستگاه های اجرایی هماهنگی لازم وجود داشته باشد، شرح وظایف دستگاه ها بیانگر حداقل وظایف است؛ وحدت رویه از الزامات است که بایستی آن را مدنظر داشت.

,

ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت­ های سفر در شهرستان تشکیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه